#40

2.5K 126 11
                                    

Aşağıya indim Suga'yı gördüm yanına gittim;

Sg:Uykun yok umarım

Dae:Benim hiç uykum gelmiyo ki (mood jsjsj)

Sg:Anlatıyorum,iyi dinle

*Anlatım*

Ben o gün gece evden kaçmıştım,yani hayat hikayemi az çok biliyorsun. O gün otobüseydim garip bir şekilde birinin bana baktığını hissettim,ama iyi olarak değil,bende ona baktım adam maskeliydi ürkütücü duruyordu aldırış etmedim ondan önce indim babam yazdığım ilk şarkı sözlerini yırtmıştı. 1 saat boyunca dışarda kalmıştım tehlikeli olsa bile. 1 saatin ardından yürüyerek geldiğim yer bilmediğim bir yerdi yani orası sizin evinizin olduğu mahalleydi,adam eve girdi camdan herşey görünüyordu,Minzy'yi tutmuştu ona bir takım şeyler söyledi...daha sonra onu vurdu sonra küçük bir kız daha gördüm,O sendin çaresizdin. Adam anında ordan gitmişti bende koşuyordum...en sonunda önümde bir araba durdu,az kalsın bende gidiyordum. Adam sadece bana baktı ve aynı silahı gösterdi. Arabaya binmemi istedi bana döndü ve dedi ki "sen benim kanıtımsın" nedenini bilmiyordum o günden beri her gece aklıma bu geliyor. Neyse ehm...daha sonra karakola gittik elime bir ses kayıt cihazı verdi ve sesleri kaydetmemi istedi. Bu çok zordu,ama duyduğum kadarını kaydettim ve adama götürdüm...niye yaptım bende bilmiyorum. Yani şu ki birbirimize yardım edelim Young-Nam...

Dae:A-ama b-b-bu çok garip ve çok karışık.

Sg:biliyorum ve sana o mesajların hepsini ben atmıyorum telefonumda sen geldiğinden beri bazı olaylar oluyor. Bunu boşver,yardımı kabul ediyor musun?

Dae:Evet ediyorum Yoongi...





Arkadaşlar bölüm biraz karışık oldu evet ama lütfen oy ve yorum atmayı unutmayın sizi seviyorum🖤🖤🖤🖤

Bu arada hikaye hakkındaki sorularınızı ve görüşlerinizi mutlaka yazın...
🖤🌙

BTS 8. ÜYE #Wattsy 2019{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin