#54

1.5K 83 30
                                    

Dae:Buna inandın mı? Ben nerdeyse tüm gün dışarıdaydım.

Jk:Aslında tam öyle de değil...

Jimin ve ben aynı anda ona döndük.

Jm:Jk, umarım işin sonu kötü değil

Dae:Anlat!!

Jk:O-o zaman şey şöyle ki. Bir kız bugün eve geldi, bizim şirkette bir çalışan. Elime anında bu kâğıdı tutuşturdu. Sonra gidince kapıyı kapatıp notu okudum. Aşkını ilan eden bir notmuş. Bende biraz gülmek için Jimin hyung'u kandırmak istedim. Odasına giderken Tae hyung gördü...

-Jungkook'a yaklaştım ve;

Dae:Umarım saçma bir şey yapmadın?

Jm:Jk,hadi. Ölümlü bir şey söyle!

Jk:Odaya koşarak gittiğimden dolayı bir anda durunca not açılmış... Ve Tae hyung okumuş. Sonra evden sinirle çıktı.

Dae:Olamaz! Ama insan bir sorar?! Jk??

Jm:Evet! Hiç sormadan gidemez!

Jk:Çok özür dilerim ben noona. Çok... ona bu notun senin olduğunu söyledim. Toparlamaya çalıştım. Ama gitti.

"Dedi gözleri dolarak"

Jm:Jk sen nasıl bir salaksın?

Dae:Ben onu bulmaya gidiy-

Jk:Noona.

Dae:Hiç konuşma!

Jk:O değil.

Jimin'e kaş göz yapınca yine bir şey olduğunu anladım.

Dae:Sana kızmam. Bu durumda kızışacak tek kişi değilsin. Hem Tae'yi bulsam yeter. Notu ver.

Jk bana notu verdi ve tekrardan dışarı çıktım. Gözlerim sulanıyordu. Ama aldırmadan Her yerde Tae'yi arıyordum.

Aklıma önceden gittiğimiz o muhteşem yer geldi. Aslında ilk oraya bakmalıydım! Aptalım!

Oraya gelince fren yaptım,arabadan inip etrafa bakmaya başladım. Ve arkamdan korkunç bir ses geldi...

V:Dae!

Hızlıca arkamı döndüm ve birbirimize bakmaya başladık. Fazla sinirli. Bekle... Yoksa,yoksa Jimin'in de bundan haberi olabilir mi? Bu bir plan mı?!

V:Susmayı bırak! Seninle uğraşmaktan BIKTIM! Birde üstüne ihanet mi!!?

Dae:Jk anlattı. Benim bir suçum y-

V:Sana son sözüm şu...

Yanıma geldi ve;

V:Madem aslında kavgalıyız bahanesiyle bana yalan söyledin. Bende bunu yanına bırakmam!

"Ve o anda gelen silah sesiyle gerçekten son sözü oldu"

Dae:Tae!

Yıllar önce olduğu gibi silah yine benim yanımdaydı. B-ben katil değilim...


290 kelime :) arkadaşlar sizi özlüyorum ve cidden bende yb atmak istiyorum. Ama ödevlerim var. Yinede aktif olmayı deniyorum. Sizi çok seviyorum umarım bu bölümü sevdiniz🖤 fikirlerinizi mutlaka yazın🤗
🖤🌙

BTS 8. ÜYE #Wattsy 2019{Tamamlandı}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin