6.

766 43 2
                                    

Blaise elgondolkodott . Régen mikor még nem volt az hogy a Süveg más házba osztotta Jesse és Dracot , szinte mindent együtt csináltak , aztán....

Visszaemlékezés :
Draco és Jesse egymás mellett mentek fel a lépcsőn a többi diákkal. Míg Draco mögött a két gyagya monstrum kullogott , addig Jesse mellett Harry gyalogolt. Csakhogy ő feljebb ment Ronhoz. Aztán Draco észrevette.
Egyből barátkozásra bírta de felsült. Ezután jött a beosztás. Draco mardekárba ment , míg Jesse griffendélbe. Szomorúan nézte a testvére lenéző figyelmét . Leült Neville mellé de senki nem szólt hozzá. Senki nem akart vele barátkozni . Egyedül ült az órákon . Senki nem akart vele dolgozni párban. Úgyhogy búsan , csöndben ült és csinálta a feladatát. Hallgathatta Weasley gúnyolódásait , ami egyszer addig fajult , hogy lelökte a lépcsőn Piton lábai elé. Azóta se kért bocsánatot , de azon a napon mikor magányosan ült az ágyán egy látogatója volt . Harry elment hozzá Ron nevében bocsánatot kérni . Harry volt az első barátja. Három évvel később az apja kirúgta és Sirius Black lett az új gyámja . Dracoval eltávolodtak és sértésnek érte meg mikor Jessenek Harry lett a barátja. Sőt egyik Mardekár - Griffendél meccsen odáig fajult Draco hogy megpróbálta ledobni gurkóval Pottert viszont Jesse pont arra száguldott el . Jesset érte a találat és lezuhant arcal lefelé . Koponyasérülés és gerincsérülést szenvedett. A gerince miatt a kviddicset abba kellett hagynia. Emiatt Draconak sose bocsátott meg . Sose lehetett belőle kviddics játékos . Az egész Griffendél csapat a következő meccsen Jesse mezét a magasba emelte és kijelentette Harry hogy ez a mezszám csak is Jesse Malfoy-Blacké senki nem fogja viselni . Mindenki állva tapsolt és gyilkos szemekkel nézte a szőke mardekárost aki tönkretette testvére karrierjét.
A háború után Lucius Malfoy a Wizengamot elött kért térden állva bocsánatot Jessetől aki nehezen de elfogadta. Viszont Draco nem kért sose bocsánatot . Nem is nézett rá . Mikor elhangzott az ítélet Harry fellebbezett ez ellen. Megkapták , de a vagyont Jessenek ítélték . Persze neki nem a vagyon kellett , vissza is adta nekik. Aki fontos volt neki azt nem kaphatta vissza. Sirius Blacket.

Blaise bekopogott Jessehez . Pont a szőke volt otthon.

- Hát te ?- kérdezte meglepödve, majd beengedte a házba.
- Én csak beszélni jöttem . Dracoról - mondta kicsit aggódva. Jesse inkább hátat fordított.
- Nem érdekel . - mondta ridegen . Blaise felsóhajtott.
- Jesse tudod min megy ketesztül ? Szüksége van rád - mondta aggódva.
- És ő tudta min mentem keresztül ??!! Fejbe baszott egy kurva gurkóval . Kviddicsjátékos akartam lenni. De neki hála séf lettem . - mondta fagyosan. Blaisenek egyből Lucius jutott eszébe .
- Tudom. Ott voltam. De.. megbeszélhetnétek - mondta kicsit reménykedve , de ahogy belenézett Jesse utálattól vöröslő szemébe inkább szertefoszlott ez a remény.
- Elvette a karrieremet , elvette a szüleom szeretetét és most a szerelmemet akarja elvenni . Szerinted én, oda ,hozzá , önként és vigyorogva megyek hogy tessaaa béküljünk ki ?! Soha - mondta idegesen. Blaise felsóhajtott.
- Szerintem te nem tudod milyen szenvedés volt neki mikor nem lettél mardekáros , vagyhogy Harry Potter haverja lettél , vagyhogy nem voltál mellette mikor szüksége lett volna rád . - mondta ő is idegesen mutatva Jessere , aki kicsit elgondolkodott.
- Ugyan süket duma . - kiáltotta.
- Nem az . Mikor fejbe dobott gurkóval , akkor egy évig depressziós volt miattad . Téged sose akart bántani még a háború alatt is . A testvére vagy . - mondta nyugodtabb hangnembe. Jesse megrázta a fejét.
- Nem látogattak meg a Mungóba egyszer sem. - mondta gúnyosan .
- Ez igaz. Draco félt a szemedbe nézni . Vagy eléd állni - figyelte Jesse arcát .
- Jó. Megpróbálok vele kibékülni , de ha Harryre rámászik akkor megnyúzom - mondta komolyan. Blaise elvigyorodott. Jesset tényleg könnyű belátásra bírni. Talán végre sikerül kibékülniük .

Traitor - Bad Blood Where stories live. Discover now