Draco és Jesse kibékültek , ezt Harry tudta meg először mikor Draco megjelent nála. Egyrészt nem értette , másrészt örült hogy kibékültek . Ez azzal járt hogy bepótolták az eltűnt időt. Folyton magán érezte Draco szemeit , ha hátra fordult vagy ránézett akkor azzal a mosollyal amivel lehengerelte évekkel ezelött nézett rá. A szemeibe látta hogy vágyik rá és akarja csak Jesse miatt nem tesz semmit. Apró pillanataiban , hozzáért. Akkor érezte , hogy felmelegszik az arca és újra érezte a régi érzéseket . Azt hitte Jesse nem lát ezekből semmit , de minden apró mozdulatot , mosolyt látott . Ekkor elkapta a féltékenység Draco iránt . Tudta , ha kibékülnek akkor Harry és Draco sokat látják egymást. Látta az öccsém hogy nem igen szeretne az esküvő szervezésbe részt venni . Sőt fájdalmat látott az arcán , ha csókolóztak vagy egymáshoz simultak Harryvel. Ilyenkor elgondolkozott.
Vajon érdemes házasságot kötni olyannak aki még mindig a testvérét szereti? Bement a nappaliba és látta hogy milyen szemekkel néznek egymásra , ahogy Harry sose nézett rá. Amikor észrevette akkor csak szimplán szeretetet és hálát látott bennük.- Édesem van egy kis gond. Franciaországba kell utaznom . - mondta kicsit idegesen. Harry meglepődötten nézett rá - Gordon Ramsey meghívott az egyik éttermébe . Szóval a mugli Tvbe látni fog az egész világ - mosolygott lámpalázasan.
- De hisz ez nagyszerű. Ne izgulj . Add azt a Jesset akit mindenki ismer . Akkor nem lesz gond - puszilta meg az arcát . Nem is mondta azt , hogy akit én is szeretek - gondolta szomorúan de mosolygott.
- Igazad van, megyek is csomagolni - mondta gyorsan . Harry furcsállta ezt a magatartást . Bocsánatot kért Dracotól aki megrázta a fejét , majd Jesse után eredt. Utol érte . Pont csomagolt. Túl gyorsan . Hátra nézett és felsóhajtott . Harry becsukta az ajtót.- Jessie mi a baj ? - kérdezte . Jesse megrázta a fejét.
- Semmi nincs . Egy hétig leszek távol . Majd Skypeolunk - mondta mosolyogva . A mosoly mögött volt a félelem . Nem szeretett szerepelni , rettentően félt a szerepléstől.
- De muszály rögtön menned ? Nem lehet egy búcsú éjszakánk ?- kérdezte miközben Jesse hátához bújt . Jesse megfordult és megölelte Harryt . Furcsa érzése volt . Mintha most lenne az utolsó hogy a karjaiba tartja Harryt. Elrévedt a tekintete a távoli falhoz . Harry észrevette a változást. Eltávolodott . Jesse furcsa arca , az az élettelenül bámult a messzeségbe ijesztőleg hatott. Eltolta magától Harryt .
- Muszály. Nem mintha lenne jelentősége ha maradnék - mondta fagyosan. Harry ledöbbent. Mi ütött Jessebe ?
- Ezt most mire véljem ? - kérdezte sértődötten. Jesse sóhajtott majd gúnyosan mosolygott rá
- Amit láttam . Te és Draco nagyon jól néztek ki . - mondta idegesen. Harry lefagyott .
- Te hülye vagy. Nem láttál semmit . - mondta ő is idegesen.
- Oh ugyan. Úgy néztél rá mint régen.- mondta majd belevágott egy inget a bőröndbe.
- Az a múlt . - mondta halkan. Jesse ránézett . Tudta , hogy hazudik.
- Akkor gyere velem. - mondta komolyan. Nem akarta , hogy Draco elszeresse Harryt . Harry csak pislogott.
- Komolyan ? - kérdezte boldogan. Jesse bólintott. Tudta csak miatta van itthon Harry . - Megyek pakolni. - futott ki . Draco ott állt az ajtóban .- Nem vagy semmi. - mosolygott gúnyosan , de hamar lehervadt a mosoly. Jesse démoni szemekkel nézett rá.
- Tudom. - mosolygott Malfoyosan . Jesse felkapta a vállára az utazótáskáját. Kicsit neki ment Draconak. A szőke azt a mosolyt látta már . Az apjánál, mikor visszatért a Nagyúr.
Harry boldogan dobta le a táskát, de a fülét nem engedte el . Jesse megölelte majd ránézett a lépcsőfordulón álló szőkére . Majd hoppanáltak a reptérre . Draco felsóhajtott .
أنت تقرأ
Traitor - Bad Blood
عاطفيةHarry és Draco az esküvőjükre készülnek , mire Draco lelép egy férfival . Ott hagyva az oltár előtt Harryt. Viszont évek múlva Draco belátta , hogy hibát követett el. Vajon akarja ezt Harry ?