Harry boldogan készült az esküvőjére . Végre elveheti szerelmét . Draco Malfoyt. A tükörbe nézegette magát mikor Hermione bement hozzá .
- Úristen Harry ! - ámult el Hermione . Harry hátranézett és mosolygott. Mosolygott és az a mosoly a háború óta . Hermione kishíján elpirult . Az a mosoly . Lassan leindultak a ceremóniára . Harry beállt Dumbledore mellé . Ron pedig Harry mögé mint tanú. Mindenki ott volt aki számított. Lucius Malfoy elfogadta Harryt és befogadta . Elindult a zene . Mindenki izgatottan várta Dracot. De 5 perc után se akart jönni . Harry kissé idegesen de még mindig mosolyogva hátranézett Ronra aki semmit sem sejtve vonta meg a vállát. Pansy sietett ki ahonnan Draconak kellett volna jönnie. Egyenesen Harry elé ment majd egy levelet adott át neki. Harry nyugtalanítóan elvette majd olvasni kezdte. A szíve darabokra tört és elejtette a levelet.
- Az esküvő lefújva .- mondta összetörten majd elfutott onnan. Lucius és Narcissa ijedten néztek a fiú után. Narcissa utána ment majd Lucius odament a levélért.
Elolvasta és nem hitte el .Kedves Harry !
Az elmúlt 7 év csodás volt veled , de ideje hogy elengedjelek. Beleszerettem egy másik férfiba . Sajnálom . Legyél boldog .
DracoLucius összegyűrte bosszúsan a levelet . Átkozott kölke . Botrányos . Majd felesége után ment. Narcissa a folyosót szellte a Roxfortba , de Harryt nem találta . Se Ron , se Hermione. Mindenhol megnézték .
Narcissa a fiát vette észre . Draco ikertestvérét Jesset. ( bocs , de imádom a karakterét ) .- Láttad valahol ?- kérdezte Hermione .
- Nem . Elnyelte a föld .- mondta aggódva . Harry eltünt . Aznap mindenki Harryt kereste , aki a Szükség Szobájába tombolt a sértettségtől és a fájdalomtól.
A lerombolt ágyra leült és elsírta magát . Megcsalta az akit imádott.- Gyűlöllek Draco Malfoy - kiáltotta a szoba csendjébe . Eldöntötte ő eltűnik mindenki elől. Jó pár évre. Jesse benyitott és látta hogy a szoba egy dzsimitelep és hogy Harry pakol.
- Harry - szólitotta meg óvatosan . Harry ránézett és dühtől fortyogva átkot küldött rá .
- Hé baszki ! Jesse vagyok - mondta mérgesen . Harry tovább pakolt . - Figyú tudom hogy szar most . Segíteni szeretnék - mondta óvatosan közelítve a labilis világmegmentőhöz. Harry ránézett és felegyenesedett. Végig nézett Jesse arcán . Nem hasonlítottak Dracoval. Csak a szőke haj kék szem egyezett.- Akkor gyere velem. - mondta komolyan Jesse szemeibe nézve . Jesse felsóhajtott majd bólintott. Odavarázsolta a csomagjait majd megfogta Harry kezét .
- Hova menjünk ?- kérdezte kedvesen. Harry felsóhajtott.
- Minél messzebb innen - mondta szomorúan. Jesse nézte Harryt majd kicsit szorosabban szorította meg Potter kezét majd eltűntek .5 évvel később :
Draco túl van egy váláson . Nem jött össze a házasság Brandonnel. A férfi sorba csalta őt nőkkel is , férfiakkal is. Végül 4 év után kiadta az útját . Most egy bájital bolt büszke tulajdonosa. Unalmasan nézte az utcán a jövés menést. Mikor is kisebb infarktust kapott. A volt vőlegényét látta . Az utca túl oldalán. Még mindig szexis volt ha nrm szexisebb. Észre se vette hogy bejött egy vendége.
- Dracooo - dalolta egy ismerős hang . Hátra nézett és a testvérét látta .
- Úristen Jesse . - mondta boldogan majd odarohant és megölelte. Jesse visszaölelt. Majd elváltak . - Mi van veled ? Régóta nem láttalak .
- Igeeen . Azóta amióta Harryt dobtad .- mondta könyőrtelenül. Draco arcáról leolvadt a mosoly.
- és mi van veled ? - váltott témát.
- Értem .. Hát tudod 3 éve kapcsolatban élek . Boldogan - mondta gonoszan mosolyogva . Draco furcsán nézett rá.
- Az jó . Hol ismerted meg ? - kiváncsiskodott miközben válogatta a bájitalokat . Jesse leült a méregzöld bőr kanapéra .
- Egy elfuserált esküvőről léptünk le - mondta nézve Draco arcát . Hátha leesik neki.
- Aha . - ennyit nyögött ki. Jesse csöndben figyelte őt. Sose mutatta ki az érzelmeit ellenben Jessevel.
- Na jó. Vár a párom . Jó volt találkozni Draco. - mondta majd felállt és kiment . A csengő csilingelése jelezte hogy Jesse távozott. Draco figyelte Jesset kihez megy . Sokkolva és zsibbadt alsó végtagokkal figyelte hogyan csókolja meg a volt vőlegényét Harry Pottert a testvére.
BINABASA MO ANG
Traitor - Bad Blood
RomanceHarry és Draco az esküvőjükre készülnek , mire Draco lelép egy férfival . Ott hagyva az oltár előtt Harryt. Viszont évek múlva Draco belátta , hogy hibát követett el. Vajon akarja ezt Harry ?