Jesse ziláltan, levegőt kapkodva szállt ki a liftből. Kifutotta a feszültséget . Mikor visszaért akkor gyorsan le akart fürdeni . Nagy léptekkel ment be a fürdőszobába közbe levette a pólóját , viszont nem vette észre hogy Harry zuhanyzik . Csak akkor mikor letörölte a párát a tükörről. Kitágult pupillákkal bámulta Harryt aki tusfürdővel bedörzsölte magát. Jesse nagyot nyelt és melege lett. Ki akart menni de nem engedte valami. Megfordult és Harry pont akkor lépett ki. Mikor meglátta Potter akkor kiakadt.
- JESSE . MI A ..... ???- kiabált neki. Jesse csak bámulta Harryt . Végignézett rajta és még jobban izgalomba jött. Harry zaklatottan és zavartan nézte Jesse fátyolos tekintetét.
- Ne haragudj Harry .- mondta suttogva és Harry felé lépve magához húzta a meztelen testet. Harry még jobban zavarba jött. Főleg mikor Jesse megcsókolta . Furcsa volt , olyan ellazító . Egy pillanat műve volt az egész mert Jesse ráébredt mit művel éppen. Riadtan ugrott el Harrytől , majd kiment . Harry pedig ott maradt meztelenül , összezavartan.
Jesse pedig ostromolta magát. Örökre elrontotta a barátságát Harryvel. Harry gyorsan felöltözött és kiment. Egyből Jesset kereste .
Jesse éppen egy gyerekeknek való csokis macis kekszet evett és egy ostoba romantikus vígjátékot nézett. Harry felsóhajtott. Közelebb ment a fiúhoz . Megkerülte a kanapét és leült mellé. Jesse megmerevedett és még jobban belebújt a csokis kekszekbe.- Jesse én .. - kezdte volna de Jesse megelőzte.
- Tudom és sajnálom . De nem tudtam ellentállni. Nem tudom mi van velem , de ... azt hiszem hogy .. bejössz nekem . És ez új mert eddig csajokkal voltam és hááát azok .. de csak te rád tudok máshogy nézni . Bocsánat ezért de nem tudtam magamba elfojtani azt a csókot . - motyogta már a végén. Félt Harry válaszától. Felnézett Harryre aki csillogó szemekkel és egy elfojtott mosollyal figyelte. - Nem is akadsz ki ?- kérdezte óvatosan . Harry megrázta a fejét .
- Ez nekem új hogy pont te nyomulsz rám , hiszen a listádon ott volt Pansy Parkinson , Daphne Greengrass , Luna Lovegood , Cho Chang - mondta ki a gyűlölt nevet.
- Cho egy hiba volt . - mondta kicsit magas hangon . Harry megforgatta a szemét .
- Szóval .. ez új keletű . De ez most kezdődött ?- kérdezte Jessetől.
- Öhmm neeeem . Akkor mikor félig nyitott ajtón át szexeltetek Dracoval - mondta pirulva . Harry is zavartan pislogott rá . - De tisztellek és nem fogok nyomulni . - mondta ránézve a meglepődött Harryre .
- Igazából én szeretném ha nyomulnál - mondta vigyorogva . Jesse ránézett és félredobva a macis kekszet ráugrott Harryre aki csak nevetett ezen. Új volt nekik ez az egész úgyhogy lassan kóstolták egymást . Nem siettek el semmit . Ahhoz is egy hónap kellett hogy lefeküdjenek egymással. Jessenek új volt ez .- Harry biztos hogy ezt akarod ?- kérdezte bizonytalanul.
- Igen . És ne kérdezgess hanem cselekedj - mondta idegesen. Jesse elvigyorodott és neki állt Harrynek. Először a nyakát vette célba majd haladt lejjebb . Kissé elbizonytalanodott mikor Harry szerszámához ért. Látott ilyen videót és a videóban látottakat gyakorlatosította . Leszopta Harryt aki felkiálltott . Ki gondolta volna hogy Jesse ilyen ... Nem kellett neki sok és a szájába élvezett . Zihálva feküdt az ágyon . Jesse felé magasodott .- Na milyen voltam ?- kérdezte gyermeki kiváncsisággal.
- Csodás - vigyorgott Harry majd lehúzta egy csókra . Aznap este Harry végleg elfelejtette Dracot és adott Jessenek egy esélyt.
Lám most is együtt vannak három év után is . Nem veszekedtek mint Dracoval . Mindig meghallgatta Harryt és Harry nem volt féltékeny másra . Mivel Jesse sokat bizonyított neki . Mint most is . Végig sétált az Abszol úton és nem érdekelte hogy hányan nézik meg csak Harryre koncentrált . Az utcán minden féltékeny fehérnép elött csókolta meg . Draco pedig végig nézte az ablakból. Eldöntötte . Harryt visszaszerzi még ha a testvérén kell átgázolnia .
ESTÁS LEYENDO
Traitor - Bad Blood
RomanceHarry és Draco az esküvőjükre készülnek , mire Draco lelép egy férfival . Ott hagyva az oltár előtt Harryt. Viszont évek múlva Draco belátta , hogy hibát követett el. Vajon akarja ezt Harry ?