Catherina De Lichtenstein

127 9 0
                                    

Eram pregatiti, cand apare o tipa inalta, slaba cu parul saten deschis, imbracata intr-un palton crem (MirunaCrz stie despre ce este vorba).

-WoW micutele Collins sunt iar impreuna....

-Catherina, cand ai de gand sa te potolesti??zise Ian luandu-ma in brate....

-Esti asa naiv!!Eu m-am nascut un om normal, dar am devenit vampir din cauza tatalui lor....Este timpul sa ma razbun!!

-Te-ai razbunat atunci cand le-ai despartit!!
-Ha Ha, ala a fost doar inceputul!
Catherina il ia pe Ian si il pune in mijlocul cercului ,iar Ian cade lat.Ma duc repede sa vad ce are ,dar cad si ma trezesc intr-un apartament.Langa mine era Blair,Chuck, dar fara Ian.Ma ridic sa il caut si il gasesc intr-o camera legat, iar Torrance il tortura.Deschid usa si il strig pe Torrance.Se intoarce furios catre mine.
-Ar fi trebuit sa stiu ca tu esti capul rautatilor!
-Draga mea Aria,prima data trebuie sa scapam de idiotul asta,apoi putem trai impreuna.
-Nu!Eu voi trai cu Ian, iar tu vei trai singur la spitalul de nebuni.
-Te-ai luat, de sor-mea, te-ai luat de dracu.....zise Blair si Chuck din spatele meu.
Blair si Chuck ii distrag atentia ,cat eu fug si il dezleg pe Ian.Chuck gaseste un tepus, mi-l arunca si il infig in spatele lui Torrance.Reusim sa scapam,ajugem acasa , il duc pe Ian la mine in camera si il intind pe pat.Blair imi auce niste bandaje cu care ii leg ranile.....El se ridica si ma saruta.Intrebarea este, ne-am transformat, sau nu?? si cum pentru fiecare intrebare exista un raspuns, l-am gasit si noi pe cel pe care-l cautam......Ideea este ca simteam totul amplificat, bucuria ca mi-am gasit sora era enorma(dadeam p-afara de bucurie), si la fel si dragostea fata de Ian..........
*Aveti grija cu cine va puneti, surorile Collins revin, de trei ori mai puternice!*

SFARSIT DE SEZON
Urmatorul sezon apare pe 20 noiembrie.....V-am pupaat.
Ne mai auzim, cu un sezon nou plin de actiune si mister XOXO

Vampire story !!In curs de reeditare!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum