Maratonul de filme

8 1 0
                                    

O alta zi in care ma tem sa nu am încredere în cine nu trebuie.Totusi sunt sigura ca in Ian pot avea incredere.

Am sunat la facultate sa le spun ca nu ma simt prea bine,asa ca azi stau acasa.Ian si Melissa, au ramascu mine.Au cumparat 2 filme siropoase si unul horror.....a si sa nu uitam de servetele.

Eram toti trei pe canapea si ne uitam la filmul horror,cand deodată usa sa deschis si s-a facut liniste.Peste 3 secunde, o melodie vesela inceput sa rasune in camera,o melodie gen "Happy" care dupa ce o ascultai de 20 de ori incepeai sa o urasti.O melodie care niciodata nu aducea ceva bun,ba din contra ,uneori prevestea lucruri rele. Era Chuck cu vreo 2 sticle de Bourbon in maini.Am luat perna si am aruncat cu putere in el.El s-a uitat la mine si a inceput sa stige "Petrecereeeeeee".

-Chuck!Chuck!

-Ce-i fata?

- Unu,de cand imi spui tu mie fata?Ca te trosnesc acum! Si doi, am uitat sa iti spun ceva!

-Poate astepta!

-Ba nu!Nu poate!Cand am fost in Anglia am dat peste doua tipe foarte ciudate!Una dintre ele era Blair!

-Ce?

Chuck a tras aer in piept.Pe fata lui se vedea ca este furios.S-a repezit sa isi ia geaca,dar Ian s-a pus in fata lui.

-Stai omule!Se va duce Aria la ea!

-Aria va face ce?ce?ce?ce?sar eu repede

-Hai A!Pentru Chuck!

-Ok,ok, dar nu va fi vina mea daca o veti vedea la stiri diseara cu vreo mana,picior,ambele rupte....

-Bby?

-cap...ce?A,da!Plecam să o bat pe geamana aia tradatoare....

-Paaaa Aria!

-Pa!

Plec eu pregatita de box...si cu un plan bine pus la punct,sau cel putin asa cred....sper sa imi iasa ceea ce mi-am propus.Urmeaza sa ma razbun pe cele doua si pe sotul si cumnatul meu pentru ca m-au impins sa fac asta.
Impreuna cu Jenn (Ferrari-ul meu albastru primit de la Ian) am strabatut un drum destul de lung.

**
Opaa.Uite pe cine am gasit.Surioara mea draga este aici.
M-am dus la ea si i-am rupt gatul.

-Hei sys.Nu te-am mai vazut de mult.

Am tarat-o in Jenn si am aruncat-o pe bancheta din spate.
Am parcat masina in fata laboratorului bunului meu prieten Bryan.Usor,usor am legat cadavrul de un scaun,i-am luat puterile si m-am asigurat ca nu poate scapa.

-Neata sys.Ai dormit cam mult!spun eu uitandu-ma pe ceas.

-Aria,cat ma bucur sa te vad!Mi-a fost atat de dor de tine!

-Hai lasa vrajeala draga mea sora.Sunt satula de minciuni si prefacatorii din partea ta.Ce ai zice sa stai cuminte cat imi fac eu treaba,fiindca nu am timp de scenele tale de actorie,okay?

-Ce?Ce ai patit?

-Ce am patit?Stii ce?Daca ai chef sa ma scoti din sarite,te anunt ca nu vei avea cum.

-Am pierdut eu ceva?Si de ce sunt legata?

-Pai,pentru inceput vreau sa iti multumesc ca ti-ai batut joc de mine,defapt de noi.Chuck,saracul, este distrus,iar eu,eu sunt dezamagita,dar nu de tine,de propia mea persoana,de faptul ca sunt prea credula.Dar din fericire surioara,eu ii am aproape pe Ian,Chuck si Melissa,iar tu nu ai pe nimeni,nimeni care sa te caute sau sa iti duca lipsa.Ce mai ai de spus inainte sa iti iei ramas bun de la viata?

-Ce tot indrugi acolo?Ai baut?Nu imi spune ca esti beata!

-Nu,nu sunt!Sau poate doar putin,in fine.Sunt destul de lucida incat sa imi dau seama cat de proasta am fost,crezand ca voi avea o viata perfecta alaturi de fata care s-a dovedit a fi sor'mea geamana.

-Daca te referi la faptul ca nu am murit,eu ma asteptam la o imbratisare si un "bine ai revenit!"...

-Cum mama dracu vrei sa fiu bucuroasa cand tu in loc sa vi la noi sa ne spui ca nu ai murit,te plimbai cu pitipoanca aia ordinara si ma mai si barfeai.Nu-mi spune ca vrei si un Oscar acum!

-Am fost nevoita!Carry era in stare sa ma mai omoare odata daca nu ma ascundeam.Ce pitipoanca măi?De cand am "murit" asta e prima zi in care ies afara.

-Lasa-ma cu minciunile tale.Stii ce?Nu te cred!Eu cu ochii mei te-am vazut,okay?

-Nu eram eu!

-Aham...era zana maseluta care se costumase in tine?

-Aria,lasa gluma si dezleaga-ma imediat!

-Si ce o sa faci daca nu te dezleg?

Blair roteste mana pentru a face o vraja,dar ce sa vezi?Nu mai avea puteri.

-Ce mi-ai facut?

-Draga mea,cat timp tu erai cu pitipoanca ta,eu invatam vraji...si a,da!Am invatat cum sa iau magia dintr-un om mort...

-Doamne,cum de poti fi asa rea.Nu te mai recunosc.

-Draga mea,cum spune Vin Diesel, "Nimeni nu se naste rau...Rau devii atunci cand vezi ca dai totul si altii isi bat joc de tine!"

-In ce te-ai transformat!?

-Draguţa,eu nu m-am transformat in nimic,gandeste-te in ce te vei transforma tu in mai putin de 10 minute.

-Si ce o sa faci?O sa ma omori?Hai Aria,cu totii stim ca nu esti in stare sa omori o musca,da pai pe sor'ta.

-Draga mea "sora"...spun gesticuland gilimelele....nu prea ma mai cunosti.Ce ai?Ti-ai pierdut cunostinta?

-Nu ai putea!

-Vei afla asta imediat.

Ma apropii de masa pe care se aflau mai multe cutite.Ma uit la cel mai mare pe care il iau folosind o carpa,pentru a nu lasa amprente.O mangaiam pe "surioara"mea cu cutitul pe gat.Am lasat sentimentele la o parte si eram gata sa ii fac felul.

-Nu am nevoie de ajutor!

-Aria!Lasa cutitul jos!Ai spus ca nu o ranesti.

-Pai practic,nu o ranesc.Nici nu o sa simta.Va dura doar o secunda.

-Lasa-l pe Chuck sa se ocupe de ea.Nu vrei sa mergem undeva?

-Dragule, mai pune-ti poftele-n cui!

-Macar omorati-ma dracu odata sa scap de telenovela voastra!

-Draguţa,stai linistita ca se rezolva imediat si asta!

-Aria!Vine Ian si ma prinde de mana.

Mi-am smuls mana si am plecat catre masa cu cutite.Speram sa nu mai sufar.Imi era mai bine asa.Nimic nu mai intra,nimic nu mai iesea.Nu mai avea cum sa ma faca sa sufar.Urma sa fiu fericita asa.

-Nu!Nu imi spune ca ai facut ce cred eu!

-Mhm.

-Aria!Ai innebunit!?Pune naibii cutitul jos,lasa glumele si treci aici!

-Baby,nu e nicio gluma!Asta e!M-ati pierdut!Eram prea slaba,prea iertatoare si ma luati de proasta!S-a terminat cu asta!

M-am dus si i-am bagat cutitul dragei mele surioare in inima si am plecat.

Vampire story !!In curs de reeditare!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum