Diavolul isi face iar aparitia

65 6 0
                                    

Azi dimineata am fost cu Blair la o cafea....Mi-a spus ca a gasit un om care vrea sa ne modernizeze sistemul audio al clubului.Se intalneste cu el la ora 4 si a zis ca tipul are nevoie , pentru inceput de 500$, pentru a incepe pregatirile.Se va duce sa ii dea banii, si sa discute despre modificari......Charles ma duce acasa, unde il vad pe Ian cu un bilet in mana.
-Tipul asta ar trebui sa aiba mai multa grija!
-Ce este?Ce s-a intamplat?
-Uite!
Tonny a fost rapit din nou, dar nu de Amanda, ci de Catherina.
Am facut o vraja de localizare, si am aflat unde sunt.O sun pe Amanda sa vina cu noi.Ajungem intr-o padure, unde ii vedem pe Tonny si pe Catherina.Ian incearca sa il salveze pe Tonny, dar Catherina ii arunca o sageata in abdomen.Amanda reuseste sa il elibereze, dar este si ea lovita cu o sageata, nu foarte departe de inima.Tonny se ascunde dupa un copac, iar de nicaieri apare Elenor, care ii infige o tepusa ,drept in inima Catherinei.O ducem pe Amanda la spital:
-Aria , din pacate sageata, a patruns adanc in corpul Amandei, dar daca ar fi fost mai departe cu un milimetru i-ar fi lovit inima , iar atunci ar fi murit pe loc.
-Dar va trai, nu?
-Da ,dar ii vor trebui cateva luni sa se recupereze!
Am vazut-o pe Amanda si am plecat acasa sa il ingrijesc pe Ian.Il vedeam slabit, asa ca m-am apropiat de el.
-Off, de ce esti tu mereu ranit?
-Aria, orice s-ar intampla, trebuie sa stii ca te iubesc.Blair va fi alaturi de tine ,Chuck la fel si mama.
-Nu, Ian, nu ma vei lasa....avem un viitor impreuna.
-Ranile au fost foarte adanci si nu stiu ce m-ar putea vindeca....
Si acestea fiind spuse isi da ultima suflare.....Ii verific pulsul , dar nimic!Imi asez capul pe pieptul lui ,iar o lacrima uriasa mi se prelinge pe obraz....se pare ca nu mai aveam ce sa fac.....eram distrusa.
*De multe ori, ne atasam de oameni atat de tare, astfel incat, daca li se intampla ceva avem impresia ca nu mai avem pentru ce trai*

Intre timp la intalnirea de afaceri.....
-Deci ,eu va dau suma acum, si dumneavoastra incepeti de maine?
-Da!
Omul isi primeste banii si cand sa iasa, la usa, apare Chuck impreuna cu doi politisti, si un mandat de arestare pe numele lui.
-Ce nai.......adica?
-Blair omul asta va fi arestat pentru frauda.
Politia ii innapoiaza banii lui Blair si pleaca.

*De ce iti este frica, nu scapi.Si de cele mai multe ori , cosmarul devine din ce in ce mai mare*

Ne mai auzim, XOXO Th

Vampire story !!In curs de reeditare!!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum