de la începuturi, se apropiat de tine foarte sigur pe sine, totuşi extrem de draguț ceea ce te-a dat pe spate chiar de atunci.
e incredibil de atent şi de grijuliu, ba chiar uneori ai putea spune că îţi citeşte gândurile.
adesea te surprinde cu cina, mai ales după o zi lungă şi obositoare.
adoră băile lungi, relaxatoare şi liniştite alături de tine.
lângă el te simţi unică şi de nepreţuit de fiecare dată făcând el orice gest mic.
— Mă răsfeţi mult prea mult, te făcusei imediat comodă lângă el, capul tău aşezându-se pe pieptul său.
— Doar ştiu că nu poate fi uşor să ai o relaţie cu mine, degetele sale se plimbau lent în sus şi în jos pe spatele tău, în timp ce te privea zâmbind — Şi aș vrea cumva să te răsplătesc pentru tot.
în loc de a merge la întâlniri pe la restaurante, mai bine staţi acasă şi pregătiţi împreună ceva.
îi place să petreacă timp cu tine cu adevărat, aşa că de fiecare dată când e cu tine îşi închide chiar şi telefonul.
se bucură că ai o relaţie bună cu băieţii şi că toţi au încredere în tine.
vă certaţi rar, dar şi atunci când o faceţi cu siguranţă e de vina doar el, pentru că exagerează cu unele lucruri.
— Kihyun, calm, îi mângâiai lent obrazul — Sunt bine, nu s-a întâmplat nimic, zâmbeşti totodată cald spre el.
— Nu s-a întâmplat nimic? ţipă spre la tine — Fetele alea erau să te bată doar din vina mea, îşi ascunse repede faţa între palmele, apoi după ce îşi revenise un puc te trase între braţele sale care tremurau , tu doar mângâindu-i spatele pentru a se calma.
se sileşte să ascundă relaţia voastră, dar când totul se află într-un articol îşi iese teribil din cumpăt.
— Cu siguranţă nu va scăpa atât de simplu Dispatch, aproape că tremura din vina nervilor — Poate cred ei că totul e permis, dar le voi arăta eu că se înşeală.
e în stare să se pună cu oricine din vina ta şi în momentele alea chiar că nu îi mai pasă de absolut nimic.
după ce lucrurile se mai liniştesc un pic în jurul vostru e şi el mai liniştit, dar dacă ori cine spune ceva rău de voi îşi pierde minţile.
când aflaţi că veţi avea un copil împreună ... după inima lui ar ascunde absolut totul de presă toată viaţa lui.
dar desigur nu poate să nu se laude măcar la colegii săi despre noua veste şi în final nu se aflase nimic până la naşterea copilului.
grijile sale ajung undeva la nivel 9000.... ceea ce te scoate complet din sărite şi nu că nu te lasă la concerte dar trebuie să stai cu orele să îl convigi chiar şi să mergi până la magazin.
— Kihyun-ah, mai trebuie să ies şi eu din casă, magazinul e la două minute de aici, oftezi în timp ce îl priveşti.
— Eşti nebună, stai în casă, dacă păţeşte ceva copilul din burtică? Nu pleci nicăieri, se puse în faţa uşii blocând ieşirea cu mâinile sale deschise larg.
a fost alături de tine până în ultimul moment, uitând complet de orice altceva.
plin de emoţii şi ochii care îi străluceau de la lacrimi, privise fetiţa mică abia nascută.
— Voi sunteţi sensul vieţii mele, zâmbeşte larg sărutându-te scurt pe buze apoi sărutându-i creştetul fetiţei din braţele tale.
CITEȘTI
kpop idols as your boyfriend
Altele𖠲 𝐈'𝐌 𝐁𝐋𝐈𝐍𝐃 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐋𝐎𝐕𝐄 𖠲 request closet | RO majoritatea capitolelor vor fi traduse din cartea lui @DottieX #1 în astro, wannaone, sf9, day6, pentagon 271019 #1 în seventeen, txt, oneus 291019