dulce. e primul lucuru, care îţi trece prin cap, când îl vezi.se apropie de tine extrem de drăguț, atent şi mai ales hotărât.
după prima întâlnire avută te sărută sigur pe el, aşa sigilează relaţia voastră.
nu e prea priceput cu cuvintele, dar faptele sale arată tot ce trebuie.
îţi spune rar că te iubeşte, dar acţiunile sale zilnice te asigură că el o face chiar dacă nu o spune.
nu are importanţă despre ce e vorba, dar dacă poate îţi ia orice greutate de pe umeri.
adoră să te îmbrăţişeze. ba chiar sunt zile când doar staţi îmbrăţişaţi pe canapea în compania unui film bun.
e foarte important pentru el să menţii o relaţie bună cu familia sa.
faceţi nişte plimbări lungi dis de dimineaţă în compania lui Coco.îţi arată o grămadă de tehnici de apărare, ca să te poţi apară chiar dacă el nu va fi în preajma ta.
adoră să se uite cu tine la filme horror, chiar dacă ştie că tu le urăşti.
chiar dacă e un băiat cu o gură nu prea mare, dacă e vorba de tine ar putea ridica tonul chiar şi la PJY.
chiar spune foarte rar că te iubeşeste. dar când o spune cu siguranţă e într-un moment neaşteptat.
— Te iubesc, te priveşte zâmbind, în timp ce tu eşti cu nasul sub pătura de mai bine de patru zile din vina răcelii — Eşti atât de frumoasă, te sărută apăsat peste fruntea caldă.
— Iar tu eşti orb Tuan, spui încet pe un toc răguşit el doar chicotind.
e foarte grijuliu şi are grijă de tine când poate el, se simte foarte rău când nu poate fi alături de tine.
a decis să te înveţe să mergi cu skate-ul, dar când văzuse când de bleagă eşti a lăsat-o baltă.
— Pref să ai toate oasele la loc, îţi pupă vârful nasului râzând, când l-ai întrebat de ce nu te mai învaţă.
tot aşa se sfârşesc şi lecţiile de snowboard.
— Măcar pe terenul de baschet nu eşti în pericol şi nu sunt nici alţii, râsese — Îmi retrag cuvintele, spuse râzând, când din greșeală l-ai lovit cu mingea în cap.
îşi dă seama din priviri dacă ai ceva, şi nu te lasă în pace până nu spui ce te doare sau ce te apasă.
e încăpăţânat şi face mereu după capul său.... ceea ce şi crează câteva certuri aprinse între voi.
adoră să fugă puţin de lume doar cu tine împreună.
atunci e exact ca un mic baieţel, care tocmai a primit ce şi-a dorit toată viaţa.
CITEȘTI
kpop idols as your boyfriend
Diversos𖠲 𝐈'𝐌 𝐁𝐋𝐈𝐍𝐃 𝐅𝐎𝐑 𝐘𝐎𝐔𝐑 𝐋𝐎𝐕𝐄 𖠲 request closet | RO majoritatea capitolelor vor fi traduse din cartea lui @DottieX #1 în astro, wannaone, sf9, day6, pentagon 271019 #1 în seventeen, txt, oneus 291019