"Aaıığğm Şeğğy beğn biz."
"Biz ... Ben, Öykü benim sevgilim."
Seliim selim. Ben boşsuna demiyorum bu çocuk salak diye.
"Kerem Bey..."
"Önemli değil Öykü. Zaten sizin sevgili olmanız beni sevindirdi. Biz Ayazla tanıştık zaten. Hem ben Zeynepin etrafında diye biraz kıl olmuştum zaten. De pardon kardeşim."
Ha? hı? Sıçtın Şebnem. Şimdi bu adam gidip bunları Zeynepe anlatırsa. Sonra biz bu Selimle sevgili taklidi yapmak zorunda kalırız. Valla bu iş Kerem Sayerin zoruyla düğüne kadar gider. amaan. Allah korusun.
La bu Kerem sarhoş değil miydi?
Neyse de ben bunu sana ödetirim Selim. 9 canından 2 cana level attırmazsam ben de Şebnem Gürsoy değilim. Savaş mı istiyon Seloo. Kamoon.
-
Kerem Sayerin gitmesinin üstünden yarım saat geçmişti.
"Seliiim!"
"Ha Şebnem?" benim sinirimin yanında o kadar ifadesizdi ki. Ben bile korkmuştum.
"Senin yüzünden plan mahvoldu. Beğendin mi yaptığını."
"Ha ben yaptım dimi?"
"Beni öpen sendin."
"Ama karşılık veren de sendin."
"Bu plandan çok neye üzülüyorum biliyor musun? İlk öpücüğümün senin gibi bir şerefsizden olmasına."
Selimin suratı en şaşkın halini almıştı."O" şeklini alan dudakları öpülmeye değerdi. Ne diyom ben yaa.
-
Selimle üç gündür konuşmamıştık. Ben bu planı planlamaya çalışıyordum.
Telefonum çaldı.Aryan Sefer abiydi. Ben bu heyecan ve kalıtsal mallığımla telefonu yere düşürdüm. Kendi halime şaşırıp telefonu yerden aldım.
"Şebnem?"
"Efendim abi?"
"Bu Selimle görüşmüyomuşsun. Plan için ikinizin çalışması gerekiyor. Hemen Selimi arayıp planı baştan yapıyorsun."
"Ama abi.."
Dıt dıt dıııt.
Birisi de beni dinlesin yani.
-
Üç gündür Şebnemsizim. Bana bağırmıyor. Arayıp sormuyor. Ama en çok da o son ettiği laf koydu. Bu Kadar mı nefret ediyordu benden. Bu efkarlı düşüncelerime efkar katan saçma hüzünlü bir müzik çalan telefonuma bir tekme attım. İzlediğim aşk filmini kapattım. Ve abur cubur paketlerinin arasından geçip banyoya girdim. Soğuk suya kendimi bırakırken neden Şebnemi bu kadar düşündüğüm aklıma geldi. İki haftadır kendime itiraf edemediğim gerçeği artık kabullenmiştim.
BEN ŞEBNEME AŞIKTIM.