Sıkıcı otobüs yolculuğunun bitmesine yakın otobüs arızalandı ve Timothy yarım yamalak olan uykusundan uyandı. Camdan etrafa bakıp neler olduğunu anlamaya çalıştı ama pek bir şey anlamadı. Sonra otobüsten inip fırsat bu firsattır diyerek sigarasını yakıp kaldırıma oturdu. Bir süre sonra gözü otobüsün kapısına takıldı.
Otobüsten inen kişi ona çok tanıdık gelmişti. Tabii ki tanıdık gelicek ti çünkü otobüsten inen kişi-kişi diyorum çünkü insan olamayacak kadar kötü bir insan kendisi- hayatının iyi zamanlarını zehir eden eski sevgilisi Eli'dı. Eli onu farkedince hemen kafasını baykuş misali 180 derece çevirip sanki onu hayatında hiç görmemiş gibi davranmaya başladı. Bu o kadar da uzun zaman almadı çünkü Eli hemen onun yanında bitti.
Ne cüret!!. Kulaklıklar icat edilmeseydi hangi birimiz duymuyormuş muamelesi yapabikecektik ki.. Sonra omuzunda dürtme hissedince bakmak zorunda kaldı. Eli o koca yeşil gözleriyle dibinde duruyordu. '' Efendim'' dedi.' '' Sen de mi İtalyan Perrecroit Üniversitesi'i kazandın'' dedi o kalın ama bir o kadar da evinde hissettiren ses tonuyla.' '' Timothy bir an önce otobüsün neden hala tamir edilmemesini siniriyle '' Aynı otobüste olmamız bu anlama geliyor galiba. Sence?? '' diye atarlı bir şekilde cevap verdi. Nereden konuşma cüretini bulmuştu ki benimle hem de aldattıktan ve beni darmadağın ettiği halde. Tanrım ve aynı üniversite mi?? Yok artık daha neler. Ben bu kadar kötü bir insan mıyım da bu güzel günde kötü haberlerle yoluma devam ediyorum? Timothy sigarasını daha bitirmem işti ama yere atıp üstünü çiğnedikten sonra duman olup oradan uzaklaşmak isteyecektim ki hemen koltuğuna oturmak için otobüse geri bindi.
Bir kaç dakika sonra Eli da otobüsün önünde olan koltuğuna o zalim kıçını dayadı. Otobüs şoförü arızanın halledildiğini ve verdiği rahatsızlıktan dolayı özür diledi. Timothy sanki özürü ona söylemişçesine '' Kabul edildi'' diye mırıldandıktan sonra otobüs tekrar hareket almaya başladı. Aklı hala Eli' ın da aynı okulda olduğu ile ilgiliydi. İçinden '' bir de aynı odadaymışız düşünsene'' diye dalga geçip şakasını bile komik oluşunu düşünüp '' Tanrı korusun'' diyip telefonundaki çalma listesine gömüldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
IM NOT FINE
RomanceIM NOT FINE (iyi değilim) Timothy adında üniversite çağına geçen bir çocuğun yaşamını ve yaşamındaki etmenleri içine alan bir aşk hikayesi. Siz değerli okuyuculara Timothy'nin duygularını aktarabilmek bana bir şereftir...