Yine öğle arası bitti.Derse başladık.Ders edebiyattı. Alev Hoca içeri girdi. Hoca soyadının hakkını veriyordu.Gerçekten taş gibiydi.En yakın üçüncü arkadaşım olan Özgür "taş" hocamızdan gözünü alamıyordu.
Öğretmenimiz bugün bize Leyla ile Mecnun'u anlattı. Hiçbir derste bu kadar ağlamamıştım. Evet edebiyat dersleri çok eğlenceli geçmezdi ama bugün kü farklıydı.
Dersin sonunda biz gözyaşlarımızı silerken Berk Bey kıkır kıkır gülüyordu.Artık dayanamadım ve yanına gittim. Beni görünce beni baştan aşağı süzdü ve "Niye geldin benimi özledin yoksa."Allahım bu çocuğun özgüveni tavan yapmış nerden buluyor bu cesareti tövbe ya rabbim tövbe. "Sen nasıl bir insansın yaa tabi senin gibi bir odundan ne beklenir" dedim. Sinirlenmişti sanırım aman banane ondan korkan onun gibi olsun."Senin ağzından çıkanı kulağın duyuyormu odun senin babandır "dedi. "Hoop hoop yavaş gel çabuk o lafı geri al "
"Almazsam nolur canım kızarmısın yoksa ayy çok korktum bakın beyler bizim ödlek kızımız biz dövecekmiş çok korkruk diimi??
"Alaycı ukala pislik herif gelin kızlar gidelim bizim bunlar dibi davarlarla işimiz olmaz"
"Sen ni daha bana böyle sözcükler kullanmayacaksın yoksaa..
"Yoksa ne ne yaparsın dersem diyorum işte davar davar davar" derken yanağımdan bir yanma hissi oluştu aaa bu bu bana vurmuşmuydu ailem bugüne kadar bana bir fiske dahi atmamıştı bu salağa ne olyordu.
"Sen ukalanın tekisin bir daha ban sakın el kaldırmaya kalkma salak"deyip gözlerimden akan yaşlarla çekip gittim. Kızlarda benim arkamdan geliyordu.Allahım o ukala salak bana tokat atmıştı ne hakkı vardı buna.
Zil çaldı ve son derse girdik o derste Berk'in yüzüne bile bakmadım ama onun gözlerini hep üstümde hissediyordum çok garip ve güzel bir histi. Neden bilmiyorum ama bu his hoşuma gitmişti.Çıkış zilin çalmasıyla herkes dağıldı. Bizde kızlarla eve doğru yürüken Berk ve ardaşlarını Berk'in arabasında giderken gördük. Gözgöze geldik hemen gözlerimi kaçırıp yoluma devam ettim. Eve ulaştığımda annemin soru yağmuruna tutuldum.
"Nasıl geçti,öğretmenlerini sevdin mi,yakışıklı çocuk varmıydı, gibi birsürü soru. Yanıtlamadan odama geçtim ve anneme yorgunum dedim.Bugün olanları düşünüyordum.Çok iğrenç bir gündü yemeğimi yeyip hemen yatağa gömüldüm.
Bu bölüm nasıldı SİZCEE?????