White House ni kediamaan Presiden Amerika Syarikat. Mula didiami tahun 1800. White House ni ada kisah seram sendiri walaupn ada yg tinggal.
Kisah 1 - Jenna anak Presiden Bush.
• Si Jenna ni bila ditemu bual dkt progrm Today Show, dia kata yg dia tidur, then tiba - tiba dia dgr musik 1920 an.
• So dia takut, dia lari ke bilik kakak dia. Dia cerita dgn kakaknya. Tpi, cerita dia x dicaya oleh kakak dia.
• Minggu lain lagi, dia dgn kakaknya tidur sama, lepas tu terjaga sbb deringan telefon.
• 2 kali deringan tu bunyi. Mereka tanya kt kakitangan and kakitangan kata mmg bunyi tu biasa berlaku.Kisah 2 - Harry Tuman, Presiden AS.
• Pukul 4 pagi, dia terjaga sbb ada ketukan pintu tpi x da siapa.
• Dia kata " Celaka ! Tempt ini berhantu ".Kisah 3 - Hantu Kucing, Peramal.
• Ada juga yg kata Hantu Kucing ni ada and jarang dilihat. Ada kt ruangan bawah tanah.
• Bila kucing ni muncul, akan ada bencana negara.
• Seorg pengawal pernah jumpa seminggu sblm kejatuhan pasaran saham tahun 1929.
• Ada juga yg nmpk sblm Kennedy dibunuh, tahun 1963.Fakta Tambahan :
• Bekas Perdana Menteri Britain, Winston Churchill tak nak tidur dkt bilik Lincoln slps dia tgk hantu Lincoln dlm bilik trsbt.
• Bekas Setiausaha AS, Hillary Clinton kata mungkin ada hantu di White House. Bila lampu x dipasang, segala pergerakan dpt kita tahu.
• Hantu Abigail Adams ada yg nmpk dia tergantung di dobi bilik Timur and ada bau sabun dobi.
YOU ARE READING
Fakta Seram
HorrorMenyajikan fakta - fakta seram, mistik dan misteri. Tambahkan di reading list utk dapat mengetahui update baru. Diperoleh dari pelbagai sumber.