∆√√√_мιѕαfιяℓєя_√√√∆

795 57 6
                                    



Jimin sabah kasıklarındaki ağrı ile kalktı.

'bebeğim bekle krem getirim sana.'

Jungkook jimin'in daha fazla acı çekmesine dayanamadığı için ecza dolabından kremi aldı ve yanına gitti.

Jimin: Jungkook sonradan ağrıyacağını bilseydim bu işe baştan girişmezdim.

'uzgunum meleğim sürelim de geçsin.'

Jungkook Jimin'in altındaki baxırı biraz sıyırarak kremi kasıklarına sürdü.

'sen dinlen ben kahvaltı hazırlarım. istersen bugün okula da gitme hı.'

Jimin kafasıyla Jungkook'u onaylayıp geri yattı.

Jungkook aşağı indi ve kahvaltı hazırlamaya başladı. İlk olarak krep yapmaya başladı. Ardından da omlet yaptı. Kahvaltılıklarıda sofraya koyduktan sonra yukarı Jimin'i uyandırmaya çıktı.

Yatağın yanına gitti ve yere çöktü.

'jimin uyan hadi kahvaltı hazır.'

Jimin:ıhhh

Jungkook mızmızlanan jimin'in alnına bı öpücük kondurdu.

Jimin:kookie beş dakika dahaa

'ama yemek soğuyacak hadi kalk '

Kollarından tutarak zorla ayağa kaldırdı. Jimin topallayarak banyoya gitti. İşini halledip çıktı. Çıktığında Jungkook orda onu bekliyordu.

Jimin kollarını açarak Jungkook'a sarıldı. Jungkookta ellerini beline yerleştirdi.

'Hazırsan inelim.'

Birbirlerinden ayrılıp merdivenden aşağı indiler.

Jimin:vayy çok güzel hazırlamışsın ellerine sağlık sevgilim.

' afiyet olsun.'

Beraber kahvaltı yapıp ortalığı topladılar.

###############################

Saat öğleyi birazcık geçmişti Jungkook ve Jimin evde oturmuş televizyonda kanalları geziyorlardı.

'jimin bugün hoseok hyungla yoongi hyung gelecek.'

Jimin:onlar da kim.

'okuldan arkadaşlarım. çok iyi insanlardır.'

Jimin önündeki filme geri döndü. O sırada Jungkook'un aklına evde atıştırmalık birşeylerin kalmadığı gelmişti.

'sevgilim evde pek atıştırmalık birşeyler kalmamış markete gidelim mi?'

Jimin:evet gidelim ama muzlu sütte alalım olur mu?

'sen istersin de ben almam mı?'

Jimin'in yanaklarının avucunun içine alıp büzmüş olduğu dudaklarına öpücük kondurdu.

Jimin: o zaman hazırlanalım.

𝑴𝒚 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 - 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin