İkili Jungkook'un evine geldiler.
'melegim evi özledin mi.'
Jimin:evet ya çok özledim burayı.
Jungkook jimin'in yanına gelip elindeki çantayı portmantonun önüne koydu. Ellerini bellerine yerleştirip kendine çekti.
Jimin:ne yapıyorsun Jungkook.
Jungkook Jimin'i iyice kendine çekmişti. Yüzleri çok yakındı.
'seni çok özledim bebeğim.'
Jimin:bende seni özledim de ilk önce bı oturalım daha yeni geldik bu ne acele.
Jimin hızlıca Jungkooktan kurtulup oturma odasına gitmişti. Koltuğa oturup televizyonu açtı.
'jimin ya gel bari bı öpücük ver.'
Jungkook jimin'in yanına gelmiş onu öpmeye çalışıyordu. En sonunda kazayla koltukta üstüne düşmüştü. Düşüncede dudakları birbirine değmişti. Jungkook fırsattan istifade öpüşmeyi sürdürdü.
Jimin ise gülümsüyordu bilerek kendini öptürmemişti. Şimdi ise tutkuyla öpüşüyorlardı.
Jungkook altında olan Jimin'e kendini daha çok bastırdı.
Jimin:ahmmhm
Jimin inlemeden duramamıştı. Kollarını Jungkook'a daha çok sardı.
Jungkook jimin'in dudaklarından ayrılıp boynuna yöneldi. Köprücük kemiğine kadar izlerini bırakarak ilerledi.
Jimin:Jungkook dur tamam.Jimin jungkook daha ileri gitmeden durmasını istiyordu. Çünkü ilerlerse o bile duramazdı Jungkook mu duracaktı.
Jimin:Jungkook duymuyor musun? Ahh acıttın.
Jungkook hala devam ediyordu. Jimin'in köprücük kemiğini ısırınca inledi.
Jimin:ahhh jungkokahm
Jungkook canını acıttığını anlayınca geri çekildi.
'ozür dilerim çok mu acıdı.'
Jimin: evet acıttın biraz.
'ozür dilerim meleğim.'
Jimin:tamam önemli değil hadi kalk üstümden. hem ben acıktım bir şeyler yiyelim.
'tamam hemen hazırlayalım birşeyler.'
Jungkook jimin'in üstünden kalktı. Elini uzatıp jiminide kaldırdı. Beraber mutfağa geçtiler.
'jimin bişe dicem. Ben çok yemek yapmayı bilmiyorum ki.'Jimin:merak etme ben biliyorum birşeyler.
'ne yapacaksın.'
Jimin:ne istersin.
'firında tavuk olabilir aslında.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒚 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 - 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomJungkook Jimin'i bir yıldır seviyordu. Onun minik burnuna sarı saçlarına ve dolgun dudaklarına aşık olmuştu. • • • • • • • • • • • • jikook [TAMAMLANDI]