1 hafta sonra
Jimin aşağı inip Jungkook'un yanına oturdu.
Jimin: ne izliyorsun sevgilim.
'oylesine kanallarda geziyorum.'
Jungkook kolunu artık biraz olsun kullanabiliyordu. Ama hala alçısı çıkmamıştı. Bu yüzden banyo yaparken üstünu giyinirken jiminden yardım alıyordu.
'jimin bir haftadır evde oturmaktan bıktım artık dışarı mı çıksak.'
Jimin: ama kookie ayağın hala iyileşmedi.
'off peki.'
Jimin:ama istersen arabayla tur atabiliriz.
'Yok istemiyorum.'
Jungkook kalkarak yukarıya doğru çıkmaya başladı.
Jimin:nereyee
'yatıcam uykum geldi.'
Jungkook odaya çıkıp kapıyı kapatınca jimin televizyonu kapatıp peşine gitti. İçeri girdiğinde Jungkook'un üstünü çıkarmaya çalıştığını gördü.
Jimin:dur yardım edeyim.
Jimin Jungkook'un yanına gidip tişörtünü eteklerinden tutarak çıkardı. Jungkook yatağa oturdu. Jimin üstünü çıkarınca diğer kolunu onun beline sararak kendine çekti.
Jimin Jungkook'un kucağına oturmak zorunda kalmıştı.
Jimin:Jungkook bekle üstünü giydirim üşüyeceksin.
'seninle ısınırim o zaman.'
Jungkook jimin'in yanağına öpücük kondurup geri çekildi. Jimin kucağından kalkarak dolaba yöneldi. Siyah pijama takımı alarak yanına geldi.
Jimin:bunu giydirim mi?
'olur ama sende giyiceksin.'
Jimin:neyi bende bundan yokki.
'sana aldığımız geceliği.'
Jimin:sakın bana kadın reyonunda aldığın gecelikten bahsettiğini söyleme.
'tam da ondan bahsediyorum.'
Jimin Jungkook'un omuzuna sert olamayacak biçimde vurup konuştu.
Jimin:kafayı mı yedin ben daha onu giymem.
'ama lütfen sen onu giy ben bunu.'
Jimin:yoo canım daha neler asıl bi kez sen bunu giy ben onu giyim.
Jungkook kahkaha atarak yatakta geriye doğru yattı.
'hahaha jimin ben mi onu giyicem hahaha.'
Jimin:gülmeee.
'onu ben giysem tişört gibi olur'
Jungkook doğrulup Jimin'e baktı. Sinirlenmiş gibi duruyordu. Yüzüne yaklaşıp dudaklarını birleştirdi.
Jimin Jungkook'un onu öpmesiyle çattiğı kaşlarını düzeltip karşılık verdi. Alt dudağını dudakları arasına alıp öptü.
Jungkook ellerini jimin'in yanaklarına getirip bastırdı. Böyle yapınca dudakları büzülmüştü.
Jungkook jiminden ayrılıp haline baktı. Dudakları çok tatlı görünüyordu. Büzülmüş olan dudaklarına küçük küçük öpücükler kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒚 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 - 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌
RandomJungkook Jimin'i bir yıldır seviyordu. Onun minik burnuna sarı saçlarına ve dolgun dudaklarına aşık olmuştu. • • • • • • • • • • • • jikook [TAMAMLANDI]