♾♡_σzєℓ вσℓυм_♡♾

437 33 7
                                    

    

     

'jimin Min Seo ağlıyor.'

Jimin:hm hm

     Jimin ve Jungkook evlendikten iki ay sonra kız bi bebek evlat edinmişlerdi. Aldıklarında daha üç aylık bir bebekti. Ve şimdi bir buçuk yaşındaydı.

'jimin kalkasana.'

     Jungkook bebek ağladığı için Jimin'i uyandırmaya çalışıyordu. Kendisi erindiği için onu uyandırmaya çalışıyordu.

'jimin kalksanaaa.'

Jimin:ne Jungkook ne!

   Jimin bı hırsla yerinden hızlıca kalkmıştı. Gözleri yarı açık kaşlarını çatmış Jungkook'a bakıyordu.

'Min Seo ağlıyor baksana ona.'

Jimin:neden ben bakıyorum sen de babası değil misin?

'ben babasıyım sen de annesi. O yüzden senin bakman gerek.'

Jimin:Jungkook şöyle elimin tersiyle bı vurursam görürsün anneyi babayı.

    Jungkook korkudan örtünün altına girmişti. Yerinden çıkmayacağı anlaşılınca jimin hemen yan tarafta bulanan kızının odasına gitti.

Jimin:bebeğim neden ağlıyorsun bak uyumam gerek yarın işe gidicem böyle yaparsan olmazki.

     Min Seo ağzındaki emziği atarak  konuşmaya çalıştı.

Min Seo:ba-bacıgım men koy-koykuyoyum *hıck*

    Jimin kızını kucağına alarak sarıldı.

Jimin:tamam ben burdayım korkma bitanem. Babacığın burda.

    Min Seo babasına sarıldıktan sonra biraz korkusu dinmiş yavaş yavaş gözlerini kapatarak uykuya dalmıştı.

   Jimin bebeğini yatağına yaptırdıktan sonra odaya geri dönüp yatmıştı.

'ne olmuş Min Seo ya'

Jimin: korkmuş sorun değil.

    Jungkook örtünün altından kalkıp Jimin'e yaklaştı.

'karıcığı-'

Jimin:Jungkookkk!

'ah niye vuruyorsun ya.'

Jimin:bana karıcığım deme birdaha bak.

'tamam tamam demem.'

     Jungkook Jimin'e yaklaşıp kollarını beline doladı ve kafasını boynuna gömdü.

♾♾♾

    Sabah uyandıklarında Jungkook jiminden önce uyanıp kahvaltıyı hazırlamıştı.

'jimin hayatım meleğim kahvaltı hazır.'

   Jungkook kapıya tıklayarak Jimin'i uyandırmıştı. Kızının odasına gittiğinde emziği ağzında ayaklarını havaya kaldırmış elleriyle oynadığını gördü.

'bebegim kızım.'

   Min Seo Jungkook'u görünce  sevinç çığlığı atmıştı.

'oyy yerim seni,'

    Jungkook kızını kucağına alıp yüzünü göbeğine gömüp gıdıklama ya çalışıyordu. Min Seo çıkan sese karşı kahkaha atıyordu.

Jimin:günaydın ne bu neşe

'gunaydin hayatım gelsene.'

    Jimin yaslandığı kapının pervazindan ayrılıp yanlarına gitmişti. Ellerini kızının yüzüne getirip sevdi.

Min Seo:babacıglayım men sizi coookkk seviyoyum.

'bizde seni çok seviyoruz meleğim.'

Jimin:bizde seni çok seviyoruz kızım.

   Jimin ve Jungkook gercekten tam da hayal ettiği gibi bir hayat sürüyorlardı. Huzurlu bir yaşamı cok mu çok güzel bı kızları vardı. Birbirlerini seviyorlar her anda birbirlerini korkuyorlardı. Bir ailede böyle olmalıydı zaten.


🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰

🐥❤🐰


Özel bölümü de yazdım 😂

Bu kitap da bittiğine göre yeni kitap önerilerinizi alabilirim.👍

𝑴𝒚 𝑨𝒏𝒈𝒆𝒍 - 𝑱𝒊𝒌𝒐𝒐𝒌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin