Kakashi dan Hara baru tiba di tapak misi.
" sentiasa berdiri dekat dengan Ku."
Pesan Kakashi.
Hara tidak menjawab kerna serang bom dan kunai menghujani mereka.
Kakashi menagkis setiap serang.
Membalas serangan dengan serangan sama yg di lakukan oleh musuh." Akhahara Kaede.. Tidak ku sangkah kau kemari rupanya sayang."
Kata seorang lelaki berkerudung dan menutupi wajahnya dengan kerudung yg dia kenakan.
Hara mengenali orang itu dia ialah Fu.
🐈🐈🐈
Kakashi berada di sisi Hara berniat untuk melindungi gadis itu dari serangan Fu jika Fu melakukan serangan.
Kerna dari pengamatan Kakashi Fu seperti lebih memfokuskan 'minat' pada Hara daripadanya.Zruss..
Trang..
Kakashi menepis serangan Fu pada Hara.
Sangkaan Kakashi benar Fu menginginkan Hara.Zruss..
Lengan Kakashi luka akibat libasan pedang Samurai panjang milik Fu.
" Ka-ka-shi.."
Hara menyebut nama Kakashi dengan pelat.
Kakashi tidak menghiraukan luka pada lengannya dia fokus untuk melindungi Hara.
Kakashi mendadak melirik Hara saat merasakan ada chakra kuat sedang berlenggar di tubuh Hara saat mata indah berwarna purple itu bertukar menjadi hitam nan kosong.
Hara berdiri disisi Kakashi.
" Kiri."
Kata Hara menunjukan tempat Fu ingin melakukan serangan.
" Belakang jaga2 serangan berganda akan menyusul."
Kata Hara.
Kakashi bersiap menangkis serangan tersebut.Trang.
Ting.
Serangan Fu berjaya dipatahkan.
" ceh..aku tidak akan berjaya jika budak itu telah mengeluarkan kekuatan penglihatan itu."
Boom.
Satu ledakan berlaku ditempat Kakashi dan Hara mujur saja Kakashi pantas mengelak dengan menarik tangan Hara menjauh.
Kakashi dan Hara menghindar dan terus menghindar ledakan yg tidak kunjung surut mengikuti mereka.
Kebetulan tidak jauh dari tempat mereka ada sebuah kuil lama yg di tinggalkan.
Kakashi menarik tangan Hara masuk kedalam kuil itu, mereka lalu memasuki sebuah peti besi besar yg kebetulan ada ditempat itu.
N
gkk..
Krck..
Peti besi itu tertutup.
Setelah tidak mendengar lagi suara ledakan baru Hara dan Kakashi keluar.
Kehancuran tempat merata dan kelihatan ada asap pada bekas ledakan.
Kakashi melihat bumbung kuil yg telah hancur.
" Kaka-shi..ahhh..."
Hara menyebut nama ketua ANBU itu sebelum rebah.
Kakashi menyambut tubuh Hara sebelum jatuh tersungkur.
Deg.
Kakashi sempat melihat ada tulisan kanji kuno samar2 bercahaya Di belakang badan Hara sebelum menghilang.
🐈🐈🐈
KAMU SEDANG MEMBACA
Hatake🔞
FanficHai kalian para peminat fans anime Naruto.🙋 Kali ini aku buat cerita tentang love story si single Kakashi.😒🐈 Rasanya Kakashi ini banyak fans😕 tapi sayang ngak ada pasangannya😐 so author akan buat story yg akan buat si single Kakashi ini punya p...