Kembali ke Konoho🍥

3K 151 0
                                    

Hara dan Kakashi baru selesai memberi laporan pada hokage Tsunade.

" Kakashi-kun.."

Kelihatan Shizune tersenyum manis pada Kakashi dari kejauhan dengan tangan yg melambai2

" Aku akan menemui mu nanti.."

Kata Kakashi sebelum menghilang dan belum sempat Shizune datang menerpanya.

Membulat mata Shizune melihat Hara yg seperti di kucup oleh Kakashi.

" berani sekali kau budak mentah."

Marah Shizune sambil memandang Hara Horror.

Hara cuma berlaku cuak dan melewati Shizune bersahaja.

" hey.."

Kata Shizune sambil mencengkam pergelangan Hara sehingga meninggalkan kesan merah pada kulit putih Hara.

" sudah Ku katakan jauhi Kakashi-kun.."

" lepaslah bodoh.."

" ini pengajaran buat mu."

Kata Shizune.
Hara mendengus geram lalu menarik paksa lengannya.

" JAUHI DIRI MU DARI DIRI KU JALANG."

Bentak Hara sebelum pergi.

Tidak sedar Nagato sedang melihat kejadian itu bersama Sasori.

" menarik sekali perempuan itu."

Kata Sasori sambil tersenyum sinis.

" sikap Hara benar2 menarik minat Ku..rasanya sudah tiba untuk aku berbuat sesuatu padanya."

Nagato berkata pada dirinya Dengan pandangan sesuatu.

Shizune benar2 menemukan seorang saingan yg setaraf.

🐈🐈🐈

Hara baru selesai membersihkan diri dan sedang berbaring di atas katil dengan pakaian super singkat.

T-shirt berlambang simbol Konoho singkat berserta seluar pendek yg Hara perkenakan pada tubuhnya.

Hal berlegar dalam fikiran Hara cuma tidur dan berehat.

Namun Hara terganggu saat merasakan tekaknya perit kerna haus.

Hara kembali ke kamar sambil membawa secangkir tea bunga sakura.

Ketika Hara meletakan cangkir teanya tanpa sedar Kakashi telah memasuki kamarnya melalui jendela yg terbuka dan cuma di tutupi oleh kain langsir.

Tangan kekar Kakashi memeluk tubuh Hara dari belakang.

" Ara."

Kakashi menyebut nama Hara benar2 dicuping telinganya yg lalu membuatkan empunya nama terjentik dengan suatu perasaan yg menjalar disegenap tubuhnya.

Cup.

Tengkuk Hara di kucup oleh Kakashi.

" buat apa kau ke sini Kakashi? "

" aku sudah kata pada mu yg aku akan menemui mu nanti.. Apa kau lupa? "

Hara ingat cuma tidak terfikir yg Kakashi akan menemuinya di apartmentnya lagi2 ruangan pervisi seperti sekarang.

" aku fikir kau akan menemui Ku besok atau waktu2 lain."

" begitu ya..tapi sekarang aku sudah disini.."

Kata Kakashi sambil terus memeluk tubuh kecil Hara.

" tadi Shizune berpampasan dengan Ku..sepertinya dia merindui mu."

" lalu.."

" sepertinya kalian seperti ada hubungan..boleh kau jelaskan pada Ku.."

" kami memang memiliki hubungan..hubungan antara anggota ANBU tidak lebih.. Mengapa? "

" begitu ya..tapi Ku lihat dia fans dengan mu..APA kau tidak fans sama Shizune.. Dia lumayan hebat tau."

Kakashi lalu tergelak sambil menyembamkan wajah pada bahu Hara.

" ya..aku fans samanya,malah kami pasangan muda yg hangat bercinta...apa puas.."

Hara mendadak mahu melepaskan pelukan.

Kakashi malah mengeratkan pelukan.

" woi pak tua..mana akal mu jika Shizune kekasih mu kau harus tidak melakukan hal seperti sekarang bisa akhir hubungan kalian jika Shizune tau kau bersama perempuan lain.."

Kakashi malah tergelak sambil membawa tubuh kecil Hara menuju ke atas katil sedang dia berbaring menghempapnya.


🐈🐈🐈

Hatake🔞Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang