Era un număr necunoscut....
Nu știu ce să fac, să răspund?
Da, am să răspund.
CONVORBIRE TELEFONICĂAlo?
Tu mi-ai furat iubitul, pentru asta am să mă răzbun, mâine să fii în parcul central la ora 18:00, altfel va fi mai rău!
De unde îmi ai numărul?
Ne vedem în parc, să vii singură!
CONVERSAȚIE TELEFONICĂ ÎNCHEIATĂA închis, ce să fac? Cum să reacționez la asta?
Mâine am să merg la Marko, din cauza lui se întâmplă toate astea, ce naivă am fost...
Dimineața
Mama a veni și nea trezit să luăm micul dejun, am mâncat repede laptele cu cereale și îi spun mamei.
Eu:Mama azi am să ies la plimbare.
Mama:La ce oră?
Eu :După ce mănânc...
Mama:Bine.După ce am terminat de mâncat am mers în camera mea, m-am schimbat într-un tricou negru, o pereghe de pantaloni negri, geacă de piele neagră și botine negre, părul l-am prins în coadă și am plecat spre casa lui Marko...
Având în vedere că el este cumva peste cinci case de mine am ajuns în 4 minute, cam așa, calc temătoare pe pragul micuț al casei, bat la ușă și imediat aud o voce feminină, probabil este Magda.
"Vin"
Ușa se deschide iar în prag apare Magda, plină de viață ca de obicei.
Eu:Bună ziua!
Magda:Intră, nu vreau să te țin afară, ce te aduce pe aici?
Eu:Voiam să vorbesc cu Marko.
Magda:Dute în camera lui, este acolo.
Eu:Dar unde este camera lui?
Mama:Vezi că este o ușă pe care scrie "nu intrați" Aia este.
Eu:Bine mulțumesc.Cumva am găsit camera lui, dau buzna în cameră și îl găsesc stând la telefon.
Marko:Ce cauți aici?
Eu: Ce caut aici? Blonda ta m-a amenințat!
Marko: Ce blondă?
Eu: O faci pe prostul? A scuze, ești!
Marko:Cum îndrăznești?
Eu:Știai că la asta o să se ajungă și de asta m-ai sarutat în fața ei nu?
Marko:Atât de rău mă crezi?
Eu:Lasă-mă să mă gândesc... Da!
Marko:Jur că nu te înțeleg, adică obții un sărut de la mine, și tot tu ești cea care se plange...
Eu:Nu mi-am dorit sărutul ăla! Dute naibii Marko, dacă pățesc ceva în seara asta...
Marko:Tu ai de gând să te duci?
Eu:Da!
Marko:Nu te duci nicăieri!
Eu:Nu-mi spui tu mie ce să fac, clar?
Marko:Nu! La dracu Mia nu te duci nicăieri, aia e nebună.
Eu:Dar tu ești mai bebun ca ea...Cu acestea spuse am plecat ca o furtună din camera lui, când am vrut să plec mama lui mă oprește.
Magda:Scumpo nu rămâi la masă?
Eu:Nu, acuzați-mă, nu îmi este foame.
Magda:Lasă-mă să rectific, hai la masă.Voiam să mă înpotrivesc dar îmi era rușine așa că am rămas.
Magda a plecat să îl cheme și pe Mariko la masă, când mă vede se uită răutăcios la mine și spune.
Marko:Parcă ai spus că pleci.
Eu:Uite că nu am plecat...După ce am mâncat am plecat acasă, trebuia să plec în parc fiind ora 16:30, nici nu am simțit cum trece timpul.
Am decis să mă îmbrac într-un tricou alb, o pereche de blugi negri, jachetă neagră și teneși albi, parul l-am prins în coadă și am plecat. Până în parc îmi ia 30 min, așa o să mai am timp să-mi limpezesc gândurile...Ajunsă în parc m-am așezat pe o bancă și priveam absentă cerul. Nu înțeleg, nu îl plac, dar m-a afectat atât de mult acel sarut, nu mă mai înțeleg, eu îl urâsc, dar acel sărut a însemnat totul și nimic, nu are sens oricum...
Gandurile îmi sunt întrerupte de o voce enervantă.
Blonda:Ai venit, acum vreau să îți arăt adevăratul motiv pentru care iubitul meu te-a sarutat.
Își scoase telefonul și îmi arătă videoclipul în care el a pariat că o să mă sărute. A fost un pariu...
Plec din parc fără să mă mai uit la blondă...
Nu simt nevoia să plâng dar mă doare iar asta este mult mai rău... Nemernicul! La dracu cu el! Îl urăsc!
Fiind în gandure mele nu mi-amai datârziu seama când am fost apucată de mână și trasă spre un corp tare, mă uit cine a făcut asta și îl văd pe Marko...
Eu:Ce vrei?
Marko:Ce ai pățit?!
Eu:Ce am pățit? AM PĂȚIT CĂ AI PARIAT PE MINE, TE URĂSC!
Marko:Nu striga la mine! La ce altceva te așteptai de la mine?!
Eu:Te credeam mai uman, dar ești, imposibil de descris...
Marko:Da, sunt, asta pentru că nu sunt ca tine da?! Eu nu sunt fericit și am viața roz,eu un sunt ca tine, inofensiv, nu, eu sunt rigid,tare , asta sunt eu, un antiexemplu!
Eu:Cine te-a mințit că eu am lumea roz?
Marko:Uită-te la tine, pun pariu că visezi unicorni acum.
Eu:Tu nu mă cunoști, tu nu știi nimic despre mine și totuși îți dai cu părerea, arerea ta nu mă interesează! Te urăsc!