Cristian?

37 2 0
                                    

Cristian: Nu contează asta, tu ce faci? Ela ce face?
Eu:Serios, Ela? Nu puteai să întrebi și tu de cum sunt cu băieții sau de ce face Emma?
Cristian:Cine-i această Emma?
Eu: Cred că glumești...
Cristian:. La dracu, tu nu știi nimic!
Eu:. Ce anume nu știu?
Cristian:. Am renunțat la Emma deoarece...

Dar Cristian este întrerupt de niște bătăi în ușă
Eu: . De data asta ai scăpat...

Am mers să deschid ușa iar acolo era Emma, îi fac semn să intre, iar ea începe să vorbească
Emma:. Mia, nu mai pot, vreau să îl văd...
Eu:. Despre cine vorbești?
Emma:. De...
Dar rămâne mască când îl vede pe canapea.
Emma:Tu ce cauți aici? De ce ești aici acum? De ce acum?!
Cristian:Unde în altă parte să fiu?

Emma: Mia, hai în camera ta, trebuie să îți spun ceva.
Eu: Bine. Dar tu Cristian gândește-te naibii ce vrei...

Am plecat cu Emma în camera mea.
Eu:Îmi pare rău...
Emma:Mia, mă doare așa tare, mă doare să îl văd aici, nu pot să îl văd atât de fericit când eu încă nu am trecut peste. Ce să fac?
Eu:Vorbește cu el.
Emma:O să încerc...
Eu:Acum!
Emma:Dar...
Eu:Nu-mi place să repet.
Emma:Bine...
Emma a plecat să vorbească cu Cristian iar eu am decis să învăț, pentru că mâine am teză la matematică
și chiar vreau o notă bună.
Am început să repet materia dar am primit un mesaj de la, u am numărul în agendă, ok...

Mesaje

"Hei, chiar voiam să îmi  cer scuze  știu că te-ai supărat pe mine, hai să ne vedem în fața casei tale . Ce spui? "

"Sigur, așteptă-mă"

Mi-am dat seama că este Marko, dar nu mă duc, lasă-l să mă aștepte. Adică ce? El crede că-s așa nebună încât să am încredere în  el? Nici gand.
Trebuie să mai scriu în jurnal, nu am scris de mult timp și simt nevoia să o fac...

"Știu, nu ți-am mai vorbit de mult timp, și am atâtea să-ți spun... Marko a fost invitat la cină, sincer, m-a lăsat cu impresia că-i bipolar...
Am plecat la o petrecere, știu, nu îmi stă în fire, dar am vrut să îi demonstrez că nu sunt o tocilară, sau am vrut să-mi demonstrez mie asta?

M-a sărutat, a fost cel mai frumos sărut, a fost tandru, pasional, a fost de parcă noi chiar ne iubeam... Pentru el sărutul nu a însemnat nimic, pentru mine a însemnat totul... "

A

m nevoie de o baie lungă și mult somn, nu știu ce-i cu mine dar îmi este frică, pentru prima oară îmi este frică să nu mă îndrăgostesc...
Mă ridic din pat și merg la baie, am nevoie de o baie relaxantă, umplu cada cu apă și spumă și mă așez în cadă, simt cum mușchii mi se relaxează iar ochii îmi devin din ce în ce mai obosiți, numai să nu adorm aici...
După baia relaxantă ies din  baie și mai că cad jos cand îl văd pe Marko pe pat.
Eu:Ce cauți aici?
Marko:Ți-am spus că te aștept afară, nu ai venit, așa că am venit eu la tine.
Eu:Și dacă eram dezbrăcată?!
Marko:Nu ești departe de adevăr.
Aproape că am uitat că sunt doar într-un halat pufos ce îmi ajunge sub genunchi. Îmi vine în gând să-i dau o palmă și să-i șterg rânjetul de pe față. Îngânfat afurisit...
Eu:Ieși să mă schimb.
Marko:Nu vreau.
Eu:Mama măsii de treabă...
Îmi iau pijamaua și plec în baie să mă schimb, este o pijama formată dintr-o coftiță și pantaloni cu urși.

Ies din baie iar Marko izbucnește în râs.
Eu :Ce-i așa amuzant?
Marko:Nimic ursuleț.
Iar rânjetul ăla stupid, mama lui de ranjet...
Eu:Să nu te aud...
Marko:Deci, am venit să vorbim.
Eu:Despre?
Marko:Despre acel sărut...
Eu :Ok, te ascult...
Marko:Uite, părinții mei au aflat de sărut, nu știu circumstanțele și cred că ești iubita mea și mi-am spus să te aduc la cina de mâine seară.
Eu:Și te-ai gândit  că eu o să vreau?
Marko:Fac o săptămână doar ce vrei tu.
Eu:Tot?
Spun eu suspicios.
Marko:Da, tot.
Eu : Perfect, așa ramâne!
Așa o să fie cel mai ușor să mă răzbun, vai, abia aștept!
Eu:Acum poți să pleci.
Marko:Dar de ce? Îmi place tare aici.
Eu:Să nu-ți placă.
Marko:Dar de ce?
Eu:Taci și pleacă!
Marko:Uite, voiam să-ți mai spun ceva...
Eu:Ce?
Marko:Ce să fac dacă cred că îmi place de o fată și ei probabil îi place de altcineva...
Eu:Și eu ce aș putea să fac?
Marko:Să-mi dai un sfat?
Eu:Pleacă.
Marko:Dar...
Eu:Ieși!
Nu știu de ce am reacționat așa dar am simțit ceva ciudat...
Oricum, trebuie să mai scriu ceva în jurnal.

"Iubite, tu iubești pe alta,
Iar ea, pe altul îl iubește.
Te doare nu?
Păi uite asta, iubite, karma se numește. "

Nu știu ce era cu acest gând, dar a ieșit ceva frumos...
Am decis să merg la fratele meu și Emma să vad ce fac.
Ei dormeau îmbrățișați pe canapea, ce drăguț.
Sunt foarte plictisită, iar inspirația a venit pentru a scrie poezii. Îmi aduc aminte când îi spuneam mamei că nu vreau să cresc niciodată, că vreau să fiu copil. Câteva versuri îmi invadează capul, trebuie să le notez.
Dar cum au venit așa au și plecat în momentul în  care în cap mi-a aparut brunetul cu ochi ca de jad.

 tu...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum