Szeptember 4, Csütörtök

1.7K 59 0
                                    

A telefonom csöngésére keltem és abban a tudatban voltam, hogy még csak hajnal lehet.
-Ki az?-Kérdeztem kómássan.
-Bogi.-Mondta nyugodtan, aminek nincs jó jele.-Te Lola megtudnád mondani hol az istenben vagy?-Mondta a végét már kiabálva.
-Hány óra.-Keltem ki az ágyból.
-Most kezdődik a második óra!
-Jajj.
-Siess!-Tette le.
Felkötöttem egy kontyba a hajam, mert nem volt túl sok időm.
Felöltöztem:

Suliig futottam

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Suliig futottam. Máday nem is ordított velem, nem mintha megálltam volna.

Berontottam a terembe és lihegve vágódtam le a padba.
-Antai-Kelemen már időbe sem tud beérni?-Támadott le Kardos.
,,Kedvenc tanárom''
-Nem.
-Akkor gyere felelni!
Tíz percig szadizott és néha a többiek fel is röhögtek az értetlen fejem láttán.
-Milyen kérdés ez?
-Amit tudnod kéne!
-De nem tudom!
-Hármas. És ajánlom, hogy figyeljen, nem mintha ezzel felvennék bárhova is.-Gúnyolódott és itt szakadt el a cérna. Mindenki röhögött megállás nélkül. Kicsit rosszul esett, de nem érdekelt.

Szünetben lementünk az árkádok alá, ahol én ugyanúgy letörve ültem.
-Lola nehogy már életedbe nem halgattál Kardosra most meg igen?-Hitetlenkedett Beni.
-De igaza van!
-Nincs igaza!-Mondta Marci.-Úgyis minek irodalom, ha te leszel a Google fordító.-Mosolygott és röhögő görcsben törtem ki.

-Lola beszélhetnénk?-Jött oda egy végzős srác.
-Igen.-Mondtam és otthagytam Bogit egy pillanat mondattal.
-Arra gondoltam, hogy nem lenne kedved eljönni valahova?-Vakarta a tarkóját.
-Bocsi, de nem.-Hagytam ott.

-Na mi volt?-Vigyorgott Bogi.
-Elhívott valahova, de nemet mondtam.-Vontam meg a vállam.

Cortez húgaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora