Elég izgatottan keltem, hisz ma lesz az első napom. Amikor izgatott vagyok mindig korábban kelek. Tegnap este megcsináltam a körmöm szimpla unalomból.
Felvettem egy fekete-fehér csíkos garbóra egy Thrasher pólót és betűrtem egy fekete rövidnadrágba.
Sötétbarna ( majdnem fekete ) hajamat kivasaltam és hagytam lógni.
Most épp azon gondolkodok, hogy vágatni kéne a hajamból, mert töredezett, de félek, hogy derékig érő hajamnak levágják a felét.
Felkentem egy vörös rúzst, tusvonalat húztam és megcsináltam a szemöldököm.
Lementem reggelizni, ahol Cortez ült.
-Reggelt'-Ültem le és elkezdtem enni.
-Mehetünk?
-Ahaaa.
-Na gyere.
Út közben elkezdtünk random dalokat énekelni. Régebben nagyon sokat énekeltünk együtt.
Cortez megbeszélte Ricsivel, hogy vele megyünk.
-Heló.-Áltam meg és összevont karral vártam, míg a bátyámék lepacsiztak.
-Szóval Lola ő itt Beni az öcsém, Beni ő itt Lola Cortez húga.
-Szia.-Mosolygott. Végig mért és beleharapott az ajkába.
-Hali.-Köszöntem.
-Jó szerintem ennyi elég is volt menjünk inkább.-Szólt közbe a bátyám.
Nem nézi túl jó szemmel, ha valaki rám hajt. Miután Amerikából eljött megkérte a barátait, hogy számoljanak be minden lépésemről.Oda fele egy csomót röhögtünk meg beszélgettünk. Cortezék megálltak Zsoltiéknál, mi meg Benivel bementünk.
-Bemutatlak.-Mondta mikor felértünk.
Megfogta a kezem és behúzott.
-Heló mindenki.-Intettem és hagytam, hogy húzzon hátra.
-Srácok ő itt Lola, Lola ő itt Marci, az ikrek Kornél és Ádám, Levi és Peti és a stréberek.
-Te Lola mért nem voltál gólyatáborba???-Emelte rám Marci zöld szemeit.
-Amerikában voltam.-Vontam meg a vállam.
Leültem a leghátsó padba. Ült előttem egy lány, aki abban a pillanatban megfordult.
-Szia, Bogi vagyok.-Mosolygott a szöszi, amit viszonoztam.
-Lola.
A tekintetem a füzetére vándorolt.
-Megnézhetem??
-Persze.-Adta hátra. Tele volt rajzokkal, amik nagyon jók.
-Ezek nagyon jók.
-Köszi.
Az egész óra unalmasan telt. Szünetekben vagy a bátyámékkal voltam vagy Bogival.
Nagyon jóba lettünk.
Órák után Cortezzel indultam haza.
-Ugye senki nem tetszik.
-Nope.
-Biztos?
-Jaj Ádám haggyál már békén.
Otthon festettem és instára raktunk ki képet.A.K_Cortez
Art...blah🙄🥺🤣
Like by A.K_Lola és további 28499 ember...
1 comment:
A.K_Lola: Ha megszólalsz leütlek💪🏼🙄🤣❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Cortez húga
PuisiAntai-Kelemen Lola vagyok. Eddig New Yorkban laktam, de most bátyám kérésére, akit öt éve nem láttam a Szent Johannában fogok tanulni. Hogy mi vár rám ott??? Tarts velem és meglátjuk!