Tam 25 sene önce! Olanlar işte o an olmuştu! Tam 25 sene önce ben ölmüştüm! Ama sonrasında insanlığıma dair bir duygu dahi kalmayacaktı...
-25 Sene Önce-
-Anne! Anne!
-Ha yavrum ya! Ha?
-Anne para verir misin bakkaldan çikolata alacağım da.
-Oğlum çok yeme ama ya!
-Anne hiç yemedim ki? Bugün ilk olacak işte.
-İyi iyi, hadi git al gel.
-Parayı nerden alayım?
-Babanın cebinden al, uyandırma onu şimdi. Ben kalkınca söylerim. Bir şey demez zaten.
-Tamam anne!
Der ve mutlulukla parayı alır ve ardından hızla bakkala uçarak gider!
Çikolatasını alır ve eve doğru yiye yiye yürür...
Evin önüne ulaşır. Tam eve doğru gidecekken...
Ama o da ne?
BİR ANDA EV GÖZÜNÜN ÖNÜNDE HAVAYA UÇAR!
-AAAAAAAHHHHH!!!!!!!!
EV ALEVLER İÇİNDE YANIYORDUR!
-ANNEEEEEEE!!!!!!! BABAAAAA!!!!!!!
DİYE BAĞIRA BAĞIRA HIZLA ORAYA GİTMEYE ÇALIŞIR AMA ALEVLERDEN GİDEMEZ!
Ve oracıkta öylece ağlayarak kalır...
-Şimdiki Zaman-
Şimdi o çocuk büyüdü! Artık ağlamıyor, gülmüyor, üzülmüyordu bile! Sadece onu bu hale getirenlerden intikâm almak için adeta dünyaları yıkmaya hazır bir şekilde yolunda ilerliyordu...
-Bir Mekan-
(Küçük bir mekandır. Mekanın kapısı iki kişi tarafından tutuluyordur.)
O ANDA SUSTURUCULU TABANCA İLE ORADA Kİ İKİLİYİ İNDİRİR!
HIZLA ONLARI ORDAN ALIR!
HIZLA GİZLİCE İÇERİ GİRER!
O anda;
-Sen kimsin? Ne işin var burda?
-Ben sizin ecelinizim!
-Lan s*kt*r ordan...
AMA O ANDA KARŞISINDAKİNİN ÜSTÜNE HIZLA ATLAR VE BOYNUNU KIRARAK İLERLEMEYE DEVAM EDER!
{Mekanın Odası}
(Mekan odası oradaki lidere aittir. O orada şu anda 2 adamı ile birlikte oturmuş konuşuyordur...)
O ANDA İÇERİ SUİKASTÇİMİZ GİRER!
-LAN!!!!!
SUİKASTÇİ O ANDA O İKİ ADAMI İNDİRİR VE ORADA Kİ LİDERİ DE BACAĞINDAN VURARAK ACIYLA YEREYE İNDİRİR!
Adam acı içinde;
-LAN! AAAHHH!!!! A... ADA... ADAMLARIN NERDE?
-Hepsini indiririm!
-SEN KİMSİN LAN? NE İSTİYORSUN BENDEN?
-Ben senin canını istiyorum!
-KİMSİN?
-Ölümcül! Ölümcül dersin... Cehennemde ki arkadaşlarına!
O ANDA SİLAHINI ALIR VE ADAMIN KAFASINA SIKAR!
Ardından mekandan çıkar.
Ama bitmez!
O ANDA MEKANA HAZIRLADIĞI PATLAYICIYLA MEKANI HAVAYA UÇURUR!
-Benim bir adım yok! Bir ailem yok! Sevdiğim, düşündüğüm yok! Ben "Ölümcül"üm! Ölümcül Suikastçi! Sizin için geliyorum...
-25 Sene Önce-
{Hastane}
O anda annesinin yanık içinde olan cansız bedeninin doğruca morga götürüldüğünü görür!
-ANNEEEEMMM!!!!!!
O ANDA HIZLA ANNESİNE GİTMEK İSTER AMA ONU ORADAKİ POLİSLER ENGELLEMEYE ÇALIŞMAKTADIR!
-YAPMA LAN BIRAK! BIRAK LAN ELLEME BENİ! BIRAK ANNEME GİDECEĞİM BEN! BIRAKIN BENİİİİİ!!!!!...
-Şimdiki Zaman-
{Mezarlık}
-Ne halde geldim bakın! Artık yüzünüze bile bakamıyorum! Ama merak etmeyin, ben bir yemin ettim! Kanınızı yerde bırakmayacağım! İşte o zaman o intikam alındıktan sonra bende sizin yanınıza geleceğim...
EVET ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜMÜZ VE İLK HİKAYEMİMİZ (KOD ADI "ÖLÜMCÜL") HAYIRLI UĞURLU OLSUN!
İLK BÖLÜMÜ KISA YAZMAK İSTEDİM, AMA DİĞER BÖLÜMLER ÇOK AÇIKLAYICI VE UZUN DA OLACAK! SİZDE BÖLÜM İLE İLGİLİ FİKİRLERİNİZİ BELİRTEBİLİRSİNİZ.
SEVGİYLE KALIN, YENİ BÖLÜMÜ DE BEKLEME DE KALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI "ÖLÜMCÜL"
ActionAksiyon, adrenalin, gerilim ve duygusal bir hikaye mu istiyorsunuz? Hep aynı şeylerden sıkıldınız mı? O zaman işte bu hikaye tam size göre! Bol duygulu ve hızlı duygu geçişleriyle bu amansız hikayeyi okumak için can atıcaksınız! Geçmişte yaşadığı bi...