Souldova va pupa 🧚♀️
Eram cu capul rezemat de geamul răcoros, iar capul meu se plesnea în repetate rânduri de geam dar am ignorat asta. Mă gândeam în ce rahat ne-a băgat sprâncenatu britanic . Eram nevoiți, efectiv, să localizăm peste o duzină de persoane ca să ne reîntoarcem acasă ,luând în considerare că noi acum eram într-un alt univers.
Dar am ales să-mi focalizez atenția înapoi în mașină și observ că Ungaria nu luase direcția corectă.
"Hei-hei, unde mă duci?? La casa ta și a lui Roderich?? Ai zis că mergem la mine. " îmi încrucișez mâinile spre ea , căci vreau să fie clar. Mă simt incomfortabil lângă ăștia doi. Mai ales când au dispoziția de porecle dulci. Mă strânge burta când îi aud .
"Nu." era așa concentrată , pierdută cu privirea pe drum si spatele cocoșit.
Nu pare că începe o conversație.
"Mergem la Arthur. Așa , voi doi sataniștilor , vă uniți puterile magicene și scăpăm odată."
Aleg să tac până ajungem la capăt de oraș, sunetul mașinilor ușor pierdut în fundal. Era o simplă pădure iar chiar la intrare era stabilită o rulotă. Rulotă gălbeniu murdară , clar ronțăită de timp. Nici nu-mi putea imagina cum a dus-o Arthur pâna acum.
Mă uit la Eliza , să văd dacă glumește dar până să mă uit la ea , ajunsese la ușa rulotei , bătând ușa într-un ritm clar ascuns. Tipic lui Arthur.
"Identitatea?"vocea englezului se aude după ușa .
"Elizabetha Bathory, Ungaria , special weapon: tigaie "
Se aude un oftat lung.
"Mă doare în cot de special weapon . Întrebare capcană: Pe cine iubești ?"
Iar fără un motiv, mi-am ținut respirația fără să îmi dau seama.
"Roderich. ". rostește răspicat.
Mi-am dat drumul de la respirația , ignorând cum inima mi se răcise , căci asta este probabil de la frig.
Ușa rulotei se deschise și am dat ochii cu un Arthur răvășit. Părul lui tocmai fusese scos dintr-o otrnada iar cravata stătea ațăgată fără nici un rost de al său gât. M-am apropiat lângă Ungaria ca să mă observe . Când el a dat ochii cu mine, gura sa tocmai imitase un 0 perfect și m-a luat strâns în brațe. Îl îmbrățișez frățește înapoi.
Evident , și-a dat seama ,iar cum el nu și-ar dorii prea mult contact cu persoane, s-a rotit ca o balerină și m-a plesnit peste cap . Bruneta a chicotit și a intrat în rulotă.
Am ales să mă iau după ea și să observ rulota. C-am înghesuit , dar asta putea venii și de la faptul că multe lucruri nu erau în ordine. Borcane goale ocupau colțuri de masă , mai era un scaun debea stabil și fix după un pat răvăsit. Nici nu ma gândeam că pot să circul prea mult prin rulotă. Nu prea încăpeai. Acum m-am prins de ce Eliza ar vrea sa stea la mine . O duceam mai bine din punctul ăla de vedere.
"Ei bine , aveți de gând să-mi explicați mai multe? Încep cu începutul și -" mă uit la Arthur încruntat "Scuze dacă stric atmosfera de reîntâlnire dar de ce ai făcut blestemata asta de vrajă?"
Unguroaica s-a încruntat și ea la mine și mi-a cupris umărul cu mâna ei mai forțoasă decât credeți. Începe.
"Tu nu faci greșeli, pămpălăule? Cum îndrăznești ? După ce că fitzy de london"-se uită la el si murmura un scuze si se intoarce la mine " a ales să își repare greșeala. Ne-ar putea bine mersi să ne lase să trăim aici."
"N-ar fi fost în stare. El ar fii rămas cu cunoștiinta de la univerul trecut în timp ce noi nu , iar fitzy de london"-murmur scuze către blond- "ar stii că e mare panică. Nu putem pleca așa simplu. Arthur și-ar da seama ce pericol poate deveni situația asta. "
Arthur a oftat , iar modul în care era răvășit cu părul , hainele , fața , parcă părea că îmbătrănise
"A fost o mișcare egoistă din partea mea . Nu m-am gândit la consecințe. Am vrut doar pentru momentul ăla să vă dovedesc că și în magie sunt puternic; că mă subestimați prea tare. Dar am de gând să schimb asta , dacă mă ajutați, ok? E mult de lucru iar sincer nu cred că aș fii în stare să fac ceva singur ."
"E bine că i-am găsit și pe Italia și Germania să ne ajute cu asta , nu? Mare noroc pe noi?" aleg să schimb atmosfera dar Arthur s-a încruntat mai mult. S-a întors spre Ungaria.
"Ce porcării i-ai mai spus?"
CITEȘTI
|| gusturile diferă ||
FanficCândva o sa pun o descriere ___________________ Wow, eu chiar nu mă pricep la descrieri. Mă personajele nu îmi aparțin , aparțin lui Himaruya Hidekaz dar nu o să vorbesc deloc despre manga sau anime. Numai personajele sunt împrumutate. Sunt șanse să...