0537........: Merhaba Eren nasılsın?
Eren: Kimsin aq?
0537........: Seni seven biri diyelim..
Eren: Bak beni işletme. Valla bulursam..... Fena olur bak..
0537........: Ama ben seni işletmiyorum ki...
Eren: Ne istiyorsun?
0537........: Seniiii....
Eren: Mal mısın ya?! Burak sen misin lan valla delirtme beni. Sensen eğer kaşınma kaşırım bak...
0537........: Ah canım yaa. Ben sadece seni sevdiğim için yazıyorum sana..
0537........: Seni çok seviyorum bee.
0537........: Biliyor musun sana bu kadar yakınken bir o kadarda uzak olmanın zorluğunu?
Eren: Ulan edebiyat yapma kimsin onu söyle!!!
0537........: Adımı söylesem tanırsın canımın içi... Sen bana anonim diyebilirsin... Ya da "H" falan diyebilirsin de ama saçma oluyor bence en iyisi anonim...
Eren: Ya malmısın? Kızmısın erkek misin doya doya küfür de edemiyorum ya..
0537........: Ah canım benim gay olmadığıma göre kızım... Hem sana küfür yakışmıyor bence etmemelisin😉😉
Eren: Ya bi git kızım benimi sınıyorsun??!!
0537........: Hayır canım seni seviyorum!!
0537........: Sen de beni sever misin bir gün??💙💙
Eren: Hee severim bekle sen.. Malmısın ya.. Bi git başkasıyla uğraş!!!
0537........: Ama ben seni seviyorum gerizekalı... 2017 den beri seni seviyorum... Okula geldiğin andan beri sana aşığım... 10.sınıfın 2. Dönemi gelmiştin... Seni gördüğüm an vuruldum... Hala da seviyorum..
Eren: OHA...HARBİ Mİ LAN!!??!!
0537........: HARBİ EREN'İM HARBİ... 😊😊💙
Eren: Niye mavi kalp atıyorsun
0537........: Maviyi sevdiğim gibi seviyorum seni çünkü.. Birde mavi kalbi sana atınca değerine ulaşıyormuş gibi hissediyorum..
💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙Eren: Bak ya... Normalde erkekler kızları düşürmeye çalışır bu hareketleriyle ama neyse🤔
0537.......: Sende yaz bende sana düşerim sevdiğim... 💙💙
Eren: Bir şey sorcam... Ben sana cevap vermeseydim ne yapacaktın?
0537........: Sahi ya sen bana niye yazıyorsun? Ben kendimi alıştırmıştım yazmayacağına...
Eren: Yazmayabilirim istersen....
0537........: Yok ya ben onu demek istemedim sadece merak ettim.
Eren: Sıkıldığım için cevap veriyorum.. Kendine pay çıkarma..
0537........: İki dakika sevinecektim izin vermedin Bee..
Eren: Hadi tamam sevin birazcık izin verdim😁😁
0537........: Keşke o sırıtış canlı görebilseydim
Eren: Karşıma canlı çıksaydın görebilirdin ama o kadar yürek yok sende galiba...
0537........: haklısın o yürek yok bende...
Eren: Hayırdır ' sen ne dersen o beyim' havaları falanmı?
0537........: Sen ne dersen o beyim💙💙
........................................................................
Bence güzel oldu.. Oylarınızı bekliyorum💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVSEN Mİ SEN DE.... // TEXTİNG
Teen FictionBir yanda kendinden bile çok seven bir kız... Diğer yanda onu umursamayan bir erkek... Bu Hira'nın Eren'e sevdasının hikayesi... Bu vazgeçememenin hikayesi... 💙💙