Selammm💕💕💕. Rahatsız olacaklar için smut ın başladığı yere uyarı koydum.
O iğrenç geçen günün ardından 2 hafta geçmişti. Sehun'un yine iyi haline geri dönmesi çok uzun sürmemişti çünkü zaten o buna alışkındı. Her zaman bu sözleri telefondan da duyuyordu ama bu sefer daha çok üzülmesinin nedeni umutlarının da bitmiş olmasıydı. Onun her zaman annesi ve babasıyla eski hallerine döneceklerine dair umudu vardı fakat o gün babasının yüzündeki o nefreti görünce bütün umutları bitmişti.
Sehun yine aynı hisleri hissetmeye başlayınca hemen dikkatini başka şeylere vermeye çalıştı. Dersi bitmişti o da kampüsteki dans stüdyosuna Jongin'i almaya gidiyordu. Stüdyonun kapısını itti ve yerde nefes nefese kalmış bir şekilde Taemin ile gülüşen bebeğini izledi. Jongin yere uzanmıştı ve Taemin de onun bacaklarında yatıyordu. Sehun sinirlerinin tavan yaptığını hissetti. Cidden Jongin bilerek mi yapıyordu? Yaklaşma şu çocuğa dedikçe neden daha çok dibine giriyordu?Boğazını temizleyerek geldiğini belli etti.
Jongin duyduğu sesle hemen yerinden doğruldu. Şimdi bitmişti işte! Sehun ve Chanyeol Taemin'den nefret edip uzak durmasını söylediçe Taemin dibinde bitiyordu. Jongin onu uyarmak istiyordu ama nasıl yapacağını da bilmiyordu çünkü kalbini kırmaktan korkuyordu, Taemin onun sevdiği hatta tek sevdiği arkadaşıydı.
"Hoşgeldin se-Sehun" Jongin tam sevgilim diyecekti ki son anda Taemin'in burada olduğunu hatırladı.
"Hoşbuldum Jongin, biraz ileride konuşabilir miyiz?" Jongin hemen kafa salladı ve stüdyodan çıktılar.
"Bebeğim sen gerçekten ciddi misin? Yakınlaşma dedikçe çocuğu bacağında yatırıyorsun"
"Ama Sehunn, onu nasıl uyarmam gerektiğini bilmiyorum ki"
"Ben biliyorum onu nasıl uyaracağımı" Sehun hışımla içeri yürüyorduki Jongin onu belinden kavradı. "Saçmalama sevgilim, böyle hareket edersen her şeyi berbat edeceksin" Sehun derin bir iç çekti. Bu durumdan nefret ediyordu,ilişkilerini açıklayamamaktan ,onlar benim diyememekten nefret ediyordu. "Tamam" dedi sonra "tamam sakinim, seni almaya geldim hadi hazırlan da Chanyeol'ün yanına gidelim"
"Şeyy Sehunnie ben gelemem" Sehun gözleri açılmış bir şekilde Jongin'e döndü "O nedenmiş?"
"Çünkü sevgilim daha demin hoca geldi ve bunların son pratikler olduğunu o yüzden bugün fazla çalışmamız gerektiğini söyledi yani bugün bensiz gideceksin" Jongin dudaklarını büzdü ve Sehun'a baktı. Gerçekten onları sinirlendirdiğini biliyordu ama onun da yapacak bir şeyi yoktu. Ara tatile girmeden bir dans gösterisi yapacaklardı ve tarih yaklaştıkça provaların sıklığı da artıyordu. "Lütfen sinirlenme bak sevgilim benim de yapabileceğim bir şey yok." Sehun Jongin'in yüzündeki üzgün ifadeye baktı. O bu kadar sinirleniyorsa Chanyeol kafayı yerdi çünkü aralarında en kıskanç olanları Chanyeol'dü ve Jongin'in Taeminle olan hallerini görseydi kesinlikle tepkisi Sehun'dan daha farklı ve büyük olurdu.
"Pekala Jongin" dedi Sehun kafasını sallarken "ben şimdi gidiyorum, sen kendini Chanyeol'e anlatırsın" sözünü bitirdikten sonra yürümeye başladı,arkasından seslenen Jongin'e bakmıyordu bile çünkü bu sefer ona fazlaca sinirlenmişti. Jongin pes edip dans stüdyosuna girdi. O da burda Taeminle olmak yerine evlerinde sevgililerinin sıcacık kollarında olmak istiyordu...
:::::::::::
Sehun hışımla şirketteki Chanyeol'ün odasına girdi. Chanyeol aslında okuduğu bölümün mesleğini yapmayacaktı. Babasının şirketindeki yeri şimdiden hazırdı bile ama o ilgisini çeken bölümü yine de okumak istemişti ve okulu bitmesine rağmen kalan birkaç dersi için gidiyordu. Yani çoğu günü boştu o da bu yüzden zamanının çoğunu şirkette geçiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR (SEKAIYEOL)
FanfictionUyarı:Threesome ve eşcinsellik içerir. Birbirlerini seviyorlardı, çok fazla...