---Jared---
"Už jdou... Zavolejte Jeffa a Setha. Hned!!!" Kde všichni jsou? Přicházejí Krajty v čele s královnou Calmou. Říkáme jí tak, protože se nikdy nenaštve a je vždycky klidná. Většina Krajt je výbušná a neustále namíchnutá.
"Jarede! Jeff a Seth jsou pryč. Jsme v háji, oni jediní s nimi můžou komunikovat." přiřítil se Sammy.
"Buď zticha blbče! Pokud nás uslyší někdo jinej, všichni zpanikaří." syknul jsem na něj a on hned zmlknul. Aspoň, že mám autoritu. Nejsem vůdce, ale jsem dost dobrej na to, aby mě poslouchali a respektovali.
"Tak co mám dělat? Když zmizeli, nebudeme s nimi moct mluvit a to znamená naši smrt." zašeptal a zamračil se.
"Héj! Kluci! Nevím, kdo jste, ale můžu vám pomoct. Krajty mluví svojí řečí, ale ovládají i francouzštinu." ozvalo se odkudsi zezadu. Otočil jsem se.
"Co tím jako myslíš? Že na ně máme mluvit mrtvým jazykem?" ostře jsem se jí zeptal. Je to pitomost.
"Tak to aspoň zkuste ne? Pokud to nevyjde, chcípnem tak jako tak." pousmála se.
"Jakže se jmenuješ?" povytáhl jsem obočí. Moje otázka ji zaskočila.
"Melanie. Co je s tebou? Byls v pohodě a bránils mě před Sammym."
"Fajn, Melanie, máme tady problém a chybí nám řešení. Navíc jsi tu ty. Podle pověsti nás budeš chránit před Krajtami. Jseš slabá, takže pochybuju, že se mluví o tobě." zasyčel jsem na ni. Musel jsem být nepříjemný, abych si získal autoritu i u ní. Popravdě se mi to moc nedařilo.
"Zachraňuju vás teď. Mluvte na ně francouzsky." opáčila.
"Fajn. Pokud umřem, udělám ti z nebe peklo." ušklíbnul jsem se.
---Jeff---
"Pusť nás! Chrisi!" ječel Seth. Byli jsme zavření ve sklepě přímo pod sálem, kde se bude jednat s Krajtami. Jenomže my jsme jediní, kdo jim rozumí, takže pokud nás Chris nepustí, všichni umřeme.
"Promiň Jeffe, ale nemůžu. Ona.... mě... drží..!" vykoktal. Nevěřím mu ani slovo. Chris byl vždycky fajn, ale že by byl tak důležitej, aby se s ním zahazovaly Krajty... To není.
"Jasně. Jseš hajzl! Pokud kvůli tobě Seth umře, umřeš taky. O to se postarám." zařval jsem.
---Jared---
"Bonjour madame!" uklonil jsem se před královnou a zrak upřel na béžovou kachličku.
"Oh, bonjour. Pourquoi je suis ici? /Proč jsem tady?/" pronesla. Zabralo to! Bože Mel, díky!!!
"En Amérique il y a trop de problémes. Nos gens sont trés préoccupés. /V Americe je příliš mnoho problémů. Naši lidé jsou velmi znepokojeni./"
"Et? /A?/" vyštěkla až jsem se lekl.
"C'est le rebellion. /Je to povstání./" vysvětlil jsem.
"Ce n'est pas possible. Ou... c'est la revolution? /To není možné. Nebo... je to revoluce?/"
"Oui. C'est inévitable. /Ano. Je to nevyhnutelné./" zašeptal jsem.
"Tuez-les. Tous!!! /Zabijte je. Všechny./" vykřikla a zmizela.
_______________
Ahojte! Chci vám všem moooc poděkovat, protože jste překročili hranici 300 přečtení. Je to neuvěřitelný, protože jsem hrozně neaktivní. Každopádně budu ukončovat Mstitele a téhle story se budu víc věnovat. Užívejte Vánoce a Zdarko!!! Joo a pište si o věnovačky :)
ČTEŠ
Přítel predátor (pozastaveno)
FantasíaObyčejná dívka, obyčejný život, ale přece je na ní něco jiného. Zlé Krajty, zlé úmysly, ale přece je na nich něco dobrého. Odlišný kluk, odlišné názory, ale přece mají něco společného. Co je to a jaký to bude mít vliv na hlavní hrdinku? Co když zjis...