Chapter 1

37 8 0
                                    

'Masa kecil dulu, aq ada chingu yang memiliki kehidupan mewah macam seorang putera. Tapi, aq layan dia macam anak patung. Layanan aq pada dia x ubah macam majikan dengan hamba dan sekarang ni.....dia muncul semula!! Macam x percaya dan aq memang x nak percaya pon!'

Seorang namja kacak duduk di sebuah kerusi mewah dengan ada dua namja berkaca mata lengkap dengan pakaian sut hitam dikanan dan dikirinya. Dia dikelilingi semua pelajar perempuan.

Semua orang tertarik dengan pelajar yang baru pindah itu. "Wah, handsomenya !! Kaya pulak tu...! Lelaki ideal semua perempuan, perfect as prince charming!!" Jerit salah seorang pelajar perempuan disitu. Kehadiran pelajar baru itu membuatkan satu sekolah kecoh.

"Bo Young, tengok tu! Namja tu handsome sangat~ Siap bawa bodyguard...huwaaaaa..Sah dia tu anak orang ternama atau x pun anak jutawan kan..?" So Hyun menyedarkan Bo Young dari terus mengelamun.

Bo Young ada satu rahsia yang hanya dia dan .Minjae, pelajar baru tu je yang tahu iaitu, diorang dah lama kenal. Sejak dari kecil lagi tapi , dah lama x jumpa sejak mereka nak masuk sekolah menengah rendah sebab Minjae terpaksa berpindah ke luar negara atas urusan perniagaan ayahnya.

Bo Young cuba bergerak mendekati Minjae tapi, dia ditolak oleh yeoja-yeoja yang berebut-rebut untuk mengelilingi Minjae. "Ouch!! Sakit...nya..!" Dia terjatuh tetapi sempat disambut oleh kawan baiknya, So Hyun yang berada berdekatannya. "Gwenchana, Bo Young sshi? Diorang ni....memanglah!!Pantang nampak lelaki handsome sikit terus serbu sampai x tengok sekeliling. Kot ye pon janganlah gelojoh sangat. Patutnya beradablah sikit....Aishhhh..geramnya ......" Bebel So Hyun sambil membantu Bo Young yang bertubuh kecil untuk berdiri.

'Hmmmm....tak mungkin aq dapat dekati dia kalau dia dikelilingi ramai orang macam tu...mustahil. Walaupun peluang yang ada tu tipis sekalipun, aq masih nk rapat dengan dia, macam dulu. Tapi, disebabkan dia dah dewasa, matang dan pewaris perniagaan besar ayahnya, membuatkan aq rasa x layak bersama dia .

Kitaorang tak setaraf , rasa macam langit dengan bumi. Perbezaan kedudukan tulah yang menjadi tembok penghalang hubungan kami untuk menjadi lebih rapat.

《Please Be My Doll♡》  [(On Going)2k19]Where stories live. Discover now