După ce am terminat antrenamentul hotărăsc să mă duc acasă. Întâi trebuie să mă duc la Geon să îmi de-a și mie un lănțic spre pământ, Black a plecat direct acasă nici măcar nu a vrut să mă ajute .
Bat la ușă observândul pe Geon cum se uite pe niște acte mai ciudate .
- Bună,Meli ! Ai terminat antrenamentul? ( mă întreabă Geon cu zâmbet pe față)
- Da, l-am terminat acum. Vroiam să vă rog să îmi dați și mie un lănțic ca să ajung și eu pe pământ.
-Păi Black nu se ocupa de tine?
-Ba da, dar a plecat după ce am terminat antrenamentele.
-înțeleg . Lănțic nu mai am spre pământ dar am un inel .
Observ cum se duce spre un laft luând inelu. Iau inelul punândul pe deget vrând să ies dar îi aud vocea lui Geon.
-Iartăl pe Black , așa este el mai complicat .
- Știu ( spun eu ieșind din birou lui Geon ).
Pov . Thomas
Sunt pe Evidia în momentul de față, nu știu cum să îi explic lui Morgret că am dat greș cu misiunea dată de el .Intru în camera lui , ajută-mă doamne să nu mor .
- Bună majestate.
- Bună Thomas , unde este lănțicul?
-Ei bine majestate, nu îl am .
- Cum adică nu îl ai ?( întreabă el nervos)
- Cum să vă zic ,lănțicul este la o fată de pe pământ.
-Și ce naiba a fost greu să îl ei ? Are cumva tipa puteri și nu știu eu ? Este o simplă muritoare .
-Așa este , dar că lănțicul este legat de ea , nu pot să îl iau .
-La naiba cu asta ! O să pun eu mâna pe lănțișorul Evidiei chiar dacă trebuie să omor pe acea târfă proastă ( spune mârâind )
Morgret niciodată nu a suportat misiunile care nu au fost făcute până la sfârșit, mereu face urât.
- Am o nouă misiune pentru tine, Thomas . Vreau să mi-l aduci pe Tazuna din tărâmul vânturilor. Vreau să aflu de cristalu lumini pe care l-a blestemat unul din neamurile mele, iar Tazuna este singurul care știe unde se află, se află undeva pe planeta Lapan .
- Am înțeles, majestate asta o să fac .
#
Pov. Meli
-Stați, ce? Cum adică avem o misiune pe planeta Lapan ?- ce ai auzit ! Această misiune o să dureze câteva zile , nu o să stăm pe pământ din păcate. ( spune Terra spre mine)
Nu cred asta ! Este o mare prostie nu pot să plec câteva zile de pe planeta asta , eu ce îi zic lui tata? O să își facă griji pentru mine .
- Nu pot pleca așa dintr-o dată . Eu ce îi zic lui tata?
- Nu îi spui nimic!( spune Black).
-Cred că ești nebun că altfel nu îmi explic. Tata o să își facă griji că plec așa dintr-o dată fără să îl anunț măcar. Trebuie să îi spun adevărul .
-Cred că tu ești aia nebună , nu poți să îi spui tatălui tău.(.spune Black)
-Gata nu va mai certați atâta. Melissa dacă vrei să îi spui tatălui tău ești liberă să o faci . ( spune Martina)
-Bine ,dar veniți cu mine să îi explic .
După ce am terminat orele mă duc cu prietenii mei acasă. Am noroc că tata este acasă ca să pot să îi explic .
CITEȘTI
Gardienii
FanfictionAcum mult timp planeta Evidiei era un regat extrem de puternic ; totul era plin de bucurie și fericire. Morgret, regele întunericului a vrut regatul cu orice preț deoarece acel regat avea o mare putere pe care Morgret o vroia neapărat.A omorât regel...