Pov.Black
Intrăm cu toți într-o clădire mare în care o să dăm examenul , îl observ pe Nick cum stă lângă o ușa uitându-se la noi zâmbind.-Mă bucur să vă revăd!( îl aud pe Nick cum spune spre noi )
Mă uit la el cu o privire mai rece .
-Bună sensei !( spune Terra zâmbind)
Terra este un băiat foarte ciudat , mereu l-am considerat așa. Nu știu cum face dar mereu trece la o stare la alta , acum o oră era nervos pe nemernici ăia care au venit la noi în sat și acum sare de bucurie . Eu încă sunt nervos , dacă stau să mă gândesc nu sunt chiar nervos vreau să văd de ce este în stare tipul ăla ciudat și misterios pe nume Baron . Sunt sigur că este mai puternic decât colegii lui de echipă, iar eu vreau să văd puterea asta.
-Mă bucur că ești în această echipă, Meli . Dacă stau să mă gândesc dacă nu veneai în echipa lor ei nu puteau să participe la examene. (Spune Nick sprea ea)
O observ pe Melissa cum dă din cap cu un zâmbet pe față. Mă uit la ea cu atenție și observ că nu are un zâmbet prea ok, mai mult fals . Ce naiba are ?
-Aici este sala unde sunt și ceilalți concurenți, intrați vă rog . ( spune Nick)
Îi observ pe ceilalți cum intră toți eu cu Melissa rămând ultimi . O iau de braț înainte să intrăm în sală și o trag într-o parte că să putem vorbi .
- De ce te comporți așa?
-Adică? La ce te referi?
- La faptul că te comporți ciudat .
- Nu ma comport ciudat , Black. Ți se pare .
O observ cum vrea să plece de lângă mine dar eu o prind de mână oprindo
-Atunci ce a fost cu zâmbetul ăla fals îndreptat spre Nick ? De ce ai mână transpirată ?
- De ce îți pasă așa de mult ?
- Nu îmi pasă sunt doar curios .
Mă uit la ea cum îi apare un zâmbet mic pe față apoi se face iar serioasă. Ce naiba este cu ea?
-Îmi este frică, adică voi ați locuit pe planeta asta , ști despre ce este vorba , eu nu . Nu sunt puternică cum sunteți voi .
-Cred că ești cea mai mare proastă dacă consideri asta . ( spun trecând pe lângă ea )
Pov.Meli
Îl observ pe Black cum intră în sală fără să mai comenteze nimic .-Meli ești ok? ( mă întreabă Nick )
Dau din cap afirmativ intrând în sala foarte mare . Mă uit la toți concurenți cum îmi aruncă o privire de parcă m-ar vrea moartă.
Ok, Melissa calmeza-te și încearcă să îi cauți pe prietenii tăi . Observ un băiat brunet cum se apropie de mine zâmbind.-Bună( spune băiatul spre mine)
-Bună .
- Ce faci?
-îmi caut prietenii, tu?
-Bine, am observat că porți lănțicul Evidiei. De unde îl ai ?
-Poveste complicată .
Știu că sunt cam răutăcioasă cu el dar nu cred că ar trebui să îi spun ceva de lânțic , nici măcar nu îl cunosc.
-Calmează-te , nu o să îți fac nimic . Iartă-mă că te-am speriat nu era scopul meu . Eu sunt Carol .
CITEȘTI
Gardienii
Fiksi PenggemarAcum mult timp planeta Evidiei era un regat extrem de puternic ; totul era plin de bucurie și fericire. Morgret, regele întunericului a vrut regatul cu orice preț deoarece acel regat avea o mare putere pe care Morgret o vroia neapărat.A omorât regel...