capitolul 21

4 0 0
                                    

Pov.Black
Mă cu atenție la toți ceilalți înafară de Richiard cum urcă la următorul etaj , eu rămând cu Eliot .

-Acum vreau să înceapă lupta !( spune Richiard)

Mă uit la Eliot cum se uită la mine, având un zambet amuzant pe față .

-De data asta Black nu o să mai fug de tine . Țe-am promis clar că o să luptăm .

-O să fie înteresant, chiar vreau să văd de ce ești în stare.

Sincer , nu neg dar încă mă doare semnul , dar trebuie să ignor durerea și să mă concentrez la lupta cu Eliot . Semnul ăsta se pare că acționează de câteori îmi folosesc puterea , asta am observat în pădure . De câte ori îmi folosesc puterile acest semn devine mai puteric ,câștigă mai mult control asupra mea, iar eu nu mai vreau să mai rănesc pe nimeni de data asta .
Trebuie să nu îmi mai folosesc puterile.

Un zâmbet îmi apare pe față, până la urmă nu contează , trebuie doar să am grijă .

Mă uit la echipa mea observand-o pe Melissa încă îngrijorată. Sincer, regret într-un fel că i-am vorbit urât dar până la urmă este viața mea , fac ce vreau cu ea .

-Sunt pregătit să văd de ce ești în stare , Black .

-Și eu la fel !

Îl observ cum scoate niște cuțite, îndreptândule spre mine , mă feresc cum pot aruncând la rândul meu și eu niște cuțite spre el . Brusc iar mă i-a durere .

Pun mâna pe semn începând să mârâi . Se pare că mă afectează și dacă fac efort .
Încerc să îmi mențin echilibru , sa nu pic în cur .
Îl observ pe Eliot cum vine spre mine vrând să îmi de-a un pumn dar mă feresc la timp , cumva prinzândui picioarele.

-Serios ? Chiar crezi că nu pot să fac nimic? ( spune începând să râdă)

Brusc observ cum mă prinde de picior , căzând jos . Îl observ cum se apropie de mâinile mele,dând cu un acid ciudat pe ele . La dracu ! Ce naiba este cu acidul ăsta?

Îl observ cum se îndepărtează de mine începând să zâmbească.

- Black, ai grijă!( îl aud pe Lucas țipând spre mine)

Mă uit cu atenție la Eliot cum vine spre mine punânduși mâinile pe capul meu începând să îmi pună acid pe el .

Încep să țip de dure neștiind ce să fac să scap de el .

- Ce dracu face acidul ăsta? Mă seacă de energie !

-Fraier tot fraier rămâne!

-Dă-te de pe mine !(spun spre el ,lovindul cu piciorul în stomac, destul de tare ca să se îndepărteze de mine)

Îl observ cum cade jos , eu încercând să mă ridic .

-Sunt uimit ! Se pare că țe-a mai rămas ceva forță , este uimitor , pentru unu ca tine. Dar stai liniștit , micuțule nu o să mai dureze mult lupta asta.

Începe să alerge din nou spre mine, el încercând să mă lovească cu acidul ăla din nou,dar eu mă feresc destul de bine .

- Ce se întâmplă? Nu poți să îți folosești puterile? Asta este tot ce poți să faci?

Mă uit urât la el , vrând să îl lovesc cu piciorul dar se ferește , îndepărtându-se de mine .

Nu am viteză să îl țin departe și nici multă forță nu mai am . Trebuie să rezist, pot să o fac . Trebuie să mă gândesc repede la ceva .

-Hei ,Black! Ce mama naibi faci acolo ? Îl lași pe idiotul ăsta să te calce în picioare ,pe bune ? Ce dracu este cu tine ? Încetează să dansezi pe aici ca prostu și începe și tu serios lupta ( țipă Terra nervos spre mine)

Mă uit la Terra observând că este nervos . Are dreptate! Stau ca prostu în loc să lupt.

-Firar tu să fi de fraier , Black! ( spune alergând spre mine ) te învăț eu să nu îmi mai întorci spatele .

Mă feresc de loviturile lui ,reușind cumva să îl iau prin surprindere dândui un pumn în burtă .

Îl observ cum țipă căzând destul de departe de mine .

-Se pare că te-am luat prin surprindere , Eliot.

Înncerc să mă apropi de el dar brusc durerea de la semn crește , începând să apară iar acele semne pe mine .

- Nu din nou!( spun căzând în genunchi)

Pov.Melissa

Mă uit speriată spre Black observând că iar începe să îi apără acele semne

- Ce sunt cu semnele alea ? ( spune Martina speriată)

Trebuie să fac ceva ,nu pot să îl las pe Black așa.
Lupta trebuie să înceteze chiar acum . Trebuie să mă duc să vorbesc cu Geon .

Mă hotărăsc să merg repede spre el dar calea mea este tăiată de tipul căruia Black i-a rupt arilipe.

-Dă-te la o parte!( spun spre el vrând să trec de el , dar se bagă iar în fața mea )

-Unde vrei să te duci , păpușă ? Stai aici

- Nu îmi spui tu mie ce sa fac.

Îl observ cum își dă ochii peste cap , lăsându-mă să trec . Mă uit la Eliot cum se ridică mergând spre încet spre Black . La naiba !

-Geon ! ( spun țipând spre el)

Își întoarce capu spre mine , observândul încruntat.

-Trebuie să oprești lupta .  Black are un semn...

-știu, semnul lui Zuno !( spune )Melissa dacă opresc lupta degeaba o fac , Black tot controlat de semn este . Semnul acționează datorită sentimentelor negative . Dacă nu face ceva chiar el , îl v-a omorâ semnu .

Mă uit speriată la Black, observândul deja pe Eliot în fața lui .

- Black, ascultă-mă,nu lăsa semnul să te  controleze , tu nu ești așa.  Trebuie să lupți, Black ! Fa-o pentru mine .

Pov.Black
Mă uit spre Melissa cum strigă spre mine  .

- De data asta nu mai scapi de mine , fraiere!

Îl observ pe Eliot lângă mine cu un zâmbet pe față. 
Ce dracu fac? Corpul meu este plin de semne . Dacă nu fac ceva repede o să fiu iar controlat de semn .

- Black, tu nu ești o persoană rea , te rog ai încredere în mine când îți zic asta.(spune Melissa țipând spre mine)

Mă  uit din nou la ea , observând că începe să plăngă din nou . Brusc îmi  amintesc că datorită ei , eu m-am oprit în pădure.  Asta este ! Asta este soluția! Îmi amintesc iar momentul in care Melissa mă ia în brațe în pădurea și lacrimile de pe fața ei, observând cum semnele de pe mine se retrag  . Îmi folosesc ultimele puteri lovindul pe Eliot cu puterile mele cu toată forța pe care o mai am , acesta căzând jos .

Mă uit la el observând cum nu se mai ridică de loc , având ochii închiși.

-Se pare că domnul Eliot a renunțat la luptă! Ei bine felicitări, Black Forbes ai câștigat lupta, treci în etapa următoare . 
( spune Richiard )

Un mic zâmbet în apare pe față eu căzând jos, închizând ochii.

Gardienii Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum