13

532 41 0
                                    

Di gudang PJLC

Minho: kau dgn Hyo makin rapat eh.

Seojun: Sebok kau. Ni kau dah make sure ke barang smpai mlm stgi .

Minho: Dah. Tpi lewat sikit.

Seojun: Hm bagus. Malam ni aku tak dak . Aku keluar.

Minho: Dgn Hyo lah tuh..

Di rumah SeHyo

Hyo: Sehun mlm nih aku keluar dgn Seojun.

Sehun: Nak g mna ?

Hyo: dating.. so kau jgn call aku.

Sehun: Hish ye lah..

Sehun pergi kebilik nya. Dia ambil bantal dan pukul² bantal yang tak bersalah tu.

Sehun: * Hishh !!! Arhh (lempar bantal)  Yah Sehun kau apahal teruk sgt ? Kau jealous ke apa yg Hyo ckp ?. Yah tu lakonan je kot kau jgn teruk sgt* (mengeluh)

Hyo yg lalu dari bilik Sehun terdengar bunyi bantal kena hempuk. Hyo buka pintu bilik Sehun dan dia tergelak . Sehun yg terdengar terus dia toleh belakang.

Hyo: (sandar dekat pintu) HAHHAHAHAHAHAH kau pahal ? Broken ke ? Asal awek kau tinggal kau ? Alolololo sian dia.  Meh sini kite pujuk meh. Hahaha.

Sehun: *dia ni kot tak perasan lagi yg aku tgh sakit hati dgn dia* Kau ni sebok lah p sana biar lah aku nk broken pon . Dah lah p sana .

Hyo: Oky bye . Skrg dah pukul 7.48 mlm . Aku nk siap² sbb nnti nk keluar dating. Bye. Hahaha

Hyo tinggalkan Sehun di bilik seorang diri. Sehun yg dengar ayat tuh terus lompat ke atas katil ..

S

K

I

P

Seojun tggu Hyo di taman permainan berhampiran dgn rumah Hyo.

Seojun mengenakan baju berwarna putih . Hyo dtg kearah Seojun .

Hyo: Sorry sya lambat.. Ehh baju kita warna sma...  Hahaha .

Seojun: ( tersenyum. ) Awak lapar ?

Hyo: Hmm. Sya ikut awak.

Seojun: Jom (tertarik tangan Hyo) . Ah.... So .. so.. sorry.

Hyo: (muka kemerahan) Hmm. jom kita p makan .

Di kedai makan

Mereka memesan ayam pedas dgn cheese dan tteokbokki.

Ketika mereka asyik makan Hyo ternampak bibir Seojun penuh dgn sos . Hyo ambik tisu dan lap bibir Seojun. Seojun terkejut dgn tindakan Hyo.

Hyo: Hishhhhhhhhhhh makan mcm budak². (Masih lap mulut seojun)

Seojun memegang tangan Hyo yg sedang lap bibir nya.  Dua² mendiam kan diri. Seojun mengambil tisu di tangan Hyo dan buang. Seojun ambik tisu yg berada di sebelah pinggan nya dan lap bibir Hyo. Dua² tergelak kecil.

BACK TO SCHOOL? OH NOOO!!! ✔️Where stories live. Discover now