I don't you know...

350 20 12
                                    

-De ce ii iei apararea ?-ma intraba el inca tinandu-l pe Justin

Nici eu nu stiam raspunsul la aceasta intrebare. De ce m-am bagat chiar nu stiu. Poate pentru ca m-am saturat sa vad in jurul meu atat scandal, poate pentru ca Hope mi-a adus aminte de cum eram inainte, sau poate doar vreau ca Alex sa nu mai intre in probleme.

-Nu merita deranju'.

Alex i-a dat drumu si a pornit cu mine spre banca , cand deodata cade la pamant. Ma intorc speriata si-l vad pe Justin rosu ca racu' de furie.

Alex s-a ridicat repede si s-a napustit peste Justin. Dar Justin este mai rapid si de fereste de lovitura oarba a lui Alex si ii da in schimb un pumn in maxilar si un genunchi in burta lasandu-l, pe Alex, lat.

Brianna a tipat atragand toate privirile , si s-a aruncat peste Alex  care era plin de sange , si a inceput sa planga .

-Ce e inneregula cu tine ?- spun eu catre Justin

-Care e problema ta ?

-Problema mea esti tu . Ai venit doar de 3 ore si deja cauzezi probleme.

-El a atacat primul sau nu ai fost atenta la ce face prietenul tau.

-Tu esti vinovat.

-Sti ceva ? Du-te dracu'!

I-am tras o palma si am spus:

-Te porti ca un drogat...

-Poate ca sunt . - spune plecand

Am ramas cateva minute uitandu-ma cum merge dupa care m-am dus la Alex care era intins inca pe jos .

-Hai sa-l ducem la cabinet.

-B...Bi..ne-  spune Brianna printre suspinuri

Avea o fata oribila . Machiajul era intins pe toata fata iar ochii ii avea rosi de la atata plans.

-Andrew , ma ajuti ?-spun afisand un zambet fals

-Da , acu'. - spune scuturand din cap parca acum ar fi aterizat pe pamant .

In mai putin de 20 de minute am ajuns la cabinet cu greu . Asistenta cand l-a vazut si-a pus mainile in cap, dar ne-a promis ca nu o sa se duca la director chiar daca banuiesc ca deja stie cele intamplate.

Dupa ce i-a bandajat ranile si le-a dezinfectat ne-am dus la celelalte ore. In acea zi nu l-am mai vazut pe Justin decat seara . Era ciudat pentru ca l-am vazut la Hope acasa. Eram foarte curioasa ce cauta acolo .

-Hei , mami sti ceva daca doamna Cooper primeste chiriasi sau daca se muta ?-o intreb pe mama , care era in bucatarie

-Nu stiu,  dar ai putea s-o intrebi chiar tu. Poti sa-i duci si astea . -spune intinzandu-mi o farfurie cu negrese

-Mama . Nu poti sa i le duci tu ?- spun dandu-mi ochii peste cap

-Eu am treba Cath . Asa ca TE ROG, du-i-le .

M-am strambat la mama dupa care m-am dus la casa din vecini si am batut cu greu la usa . Dupa mai multe insistari a raspuns o fata bruneta cu ochi caprui .

-Ce doresti ?-zice e imposibil

-Te-am adus astea . -spun intrand in casa si ducand negresele in bucatarie .

Casa era la fel . Nu am mai intrat in aceasta casa de peste 3 ani .  Nu stiu de ce dar imi era dor de aceast loc . De vremea cand eu si Hope invatam inpreuna , ne uitam la filme,  barfeam .

Nota zero la purtareWhere stories live. Discover now