True friend or fast friend

222 18 4
                                    

 HOPE P.O.V   
 
 -Ce?-întreb eu
 
 -E adevărat Hope.
 
 -Voi vă bateți joc de mine.
 
 -...
 
 -Am fost prietene timp de 10 ani.
 
 -Și acu' nu mai suntem.-țipă Cath
 
 -Vreau să știu adevărul. De ce , dracu', te prefaci?
 
 -Fiindcă e adevărat.-spune aceasta plecând de mână cu Andrew
 
 Catherine P.O.V
 
 -De ce nu-i spui adevaru'?
 
 -Ce rost ar mai avea , Andrew?
 
 -Păi... Nu ai mai face-o să sufere .
 
 -Eu cred că ar suferi mai mult.
 
 -Poate.-zice acesta  dând din cap
 
 Orele au trecut cam greu după incidentu de la prânz. Acum sunt acasă mă uit la ,, Te pui cu blondele ", când deodată se aude  o bubuitură.
 
 Mă dau încet din pat, mă pun îngenunchi și caut sub el .
 
 -Unde ești ?-întreb eu pentru mine, în timp ce căutăm sub pat.
 
 Când am simțit ceva rece pe mână , am știut că l-am găsit. M-am ridicat de jos și priveam obiectul din mână mea. Un cuțit special cu lamă curbată cu mâner micuț și auriu ornat cu pietre  prețioase. L-am primit ,,cadou" de la tata. Nimeni nu stie de el, nici macar mama. L-am primit prin posta acum doi ani si un bilet de la tata. Zice că mă va apăra . Mă rog, de atunci îl țin sub pat . 
 
 Am deschis încet ușă camerei și am început să cobor scările . Când am ajuns la ultima pereche de trepte, nu puteam vedea nimic. Fumul invadă sufrageria și o parte din cameră. Am mai așteptat nemișcată acolo să se risipească fumul, după care am continuat să cobor. M-am oprit în față uși, care nu mai era la locul ei , și priveam afară, mi-am căutat telefonul prin buzunar, când mi-am dat seamă că l-am uitat sus.
 
 -Halal instinct.-mă cert singură
 
 Am dat să mă întorc în cameră după telefon când deodată gură îmi este acoperită . Nu durează mult și cad într-un abis negru și profund.
 
 
 Eram într-un loc ciudat. Nu-l puteam descrie prea bine , deoarece era foarte întuneric. Eram înconjurată de mulți tipi cam de vârstă mea.
 
 -Ce vreți de le mine ? -zic foindu-mă pe scaun încercând pentru a mia oară că-mi dezleg mâinile
 
 -Ei nu vor nimic,  în schimb eu da .
 
 -Cine ești?
 
 -O dar mă cunoști.
 
 Persoană cu care vorbeam era o fată tânără de vârstă mea sau mai mică . Avea părul în două culori . Era îmbrăcată drăguț  un tricou pink și niște blugi  negri , presupun .
 
 -Nu prea cred . -spun eu
 
 -Asta mi-ai spus și ultima oară când am vorbit cu tine.
 
 -Ce?
 
 S-a apropiat mai mult de mine . Acum o puteam vedea mai bine . Avea părul negru drept cu vârfurile albastre , ochi albaștri și o TONĂ de machiaj pe față .
 
  -Te-am mai văzut. Unde?
 
 -Pe stradă , acasă , la biserică sau poate la liceu ?- spune punând accentul pe ultimul cuvânt
 
 -Ce naiba vrei de la mine ?
 
 -Mai ușor păpușă te-am adus aici sa-ţi spun ceva , atât.
 
 -Și nu puteam vorbi că oameni ?
 
 -Și unde ar mai fi distracția ?
 
 -Și? ce...
 
-Şefa. A venit politia. -zice un băiat
 
 Tipul era bine făcut, față nu am putut să o văd, dar am putut observă niște tatuaje pe mână .
 
 -V-am spus să nu-i chemați până nu spun eu . - se răstește ea
 
 -Nu i-am chemat eu. Au venit singuri.
 
 -Bine atunci să mergem -zice ea îndreptându-se spre o ușă mică din spate - Să nu ai încredere în nimeni păpușă , ești în siguranță cu noi.- spune peste umăr
 
 -Ce? Cum adică? Și de ce am avea nevoie de voi?
 
 Întrebările mele au rămas în aer. După câteva minute a venit poliția.
 
 -Hei , ești bine ?- întreba un polițist de vreo 25 de ani
 
 -D....Da ! Cred-zic plângând
 
 -Ce ţe-au făcut ?
 
 -N.....Nimi...c.
 
 'Deci pe scurt , lecțiile de actorie sunt bune'
 
 -De ce te-au răpit .
 
 -N..u....ş..tiu .
 
 -hai să te ducem acasă.
 
 
 
 A două zi Bob ( era noul soț al mamei ) a decis că pot rămâne acasă (era directorul școlii) . Așa că am rămas acasă singură , din nou , și m-am uitat la televizor . M-am gândit foarte mult la ce voia să zică fată aia dar nu aveam habar ce s-a întâmplat acolo.
 
 Cele 2  săptămâni au trecut repede . Acum sunt în cameră mea , mă uităm la ultimele 2 plicuri rămase și  nu ştiu ce să fac cu ele .
 
 - Hei, scumpo . Te-ai hotărât ?- vocea mamei mele mă trezit din meditat
 
 -Nu știu mamă . Tu ce crezi ?
 
 - Eu cred că ar trebui să-i inviți .
 
 -Bine . Poate așa am să fac . - zic hotărâtă
 
 M-am dus la casă de vizavi  și am ciocănit încrezătoare . Un tip cu părul ciufulit a deschis ușă.
 
 -Ce dorești ?-întreabă el frecându-se la ochii
 
 -Poftim . -spun și plec
 
 -Ce-s astea ?
 
 Îl aud întrebând . Nu am răspuns și am intrat în casă lăsându-l să afle singur.
 
 P.O.V JUSTIN
 
 Am intrat în bucătărie privind cele două plicuri negre cu scris auriu . Am desfăcut plicul cu numele meu și am început să citesc conținutul . După ce am citit am realizat că era o invitație pentru ziua de naștere al lui Cath . Împlinea 18 ani . Am hotărât să mă duc să-i dau și lui Hope invitația ei , așa că am urcat până în cameră ei .
 
 - E vreo problemă ?-întreabă ea  continuând să citească
 
 -Nu , dar am primit astea .
 
 A întors capul capul curioasă și a zis :
 
 -DE la cine ?- întreabă luându-mi plicul din mână ca un copil
 
 -Catherine.
 
 - A cred că e invitația pentru ziua ei .
 
 A desfăcut plicul și a început să-l citească . Am observat că la sfârșit avea numărul ei personal așa că l-am notat repede fără să mă vadă Hope și am continuat să citesc împreuna cu ea .
 
 - Și mergem ?
 
 -Da
 
 -Mâine mergem să luăm cadoul ?
 
 -Nu ...... Mergem azi. Mâine e ziua ei.
 
 -Ce ? Eu știam că invitațiile se dau cu o săptămâna înainte .
 
 -Poate nu a fost sigură că vrea să ne invite .
 
 -De ce nu a pus data? .... - întreb deodată
 
 -Poate a uitat.
 
 -Mă rog.

Isi da ochii peste cap si se intoarce la citit. Era asa serioasa, uneori uit cum arata zambetul ei sau rade. O iubesc pe Hope dar nu imi place ce a devenit.

 

Cath P.O.V

-Draga, trezește-te .

-Cat e ceasul ?

-La multi ani !-striga mama - E 10 apropo.

-Mulțumesc . CE e asta ?- întreb uitându-mă la o tavă micuța cu clătite și un suc pe ea

-Micul dejun.

-Tare.

-Și... eu și Bob mai avem ceva pentru tine . - spune arătându-mi o legătura de chei

-O mașina ?

-Un apartament .

-Ce ? Tare - spun entuziasmată

-Dacă vrei poți sa-l vezi pana la petrecere .

-OK.

După cum i-am zis lui mama , m-am dus sa vad apartamentul. Era frumos . Totul era asa de mare . Avea o bucătărie mare , a fel și o sufragerie și avea 3 camere cu baie în fiecare . iar în camera mea avea și un jacuzzi . Era cel mai frumos cadou. Mama a refuzat sa-mi zica ce suma a dat pe el , dar spune ca a meritat si ca bani nu conteaza atat timp cat sunt eu fericita.

Va mulțumesc tuturor pentru  aprecieri și scuze de întârziere . Sper sa va lăsați părerile aici.

<3 <3 <3



Nota zero la purtareWhere stories live. Discover now