Part 3 - E

106 23 1
                                    

...

Saat akşam 9 sularında

Hayatın önemsiz olduğunu düşünmeye başlamıştı artık o. Ne yiyor, ne de içiyordu. Tek yaptığı büyük bir özlemle gelmesini beklemekti.

Parkta bir banka oturdu. Oyun oynayan çocukları neşeyle izlerken aklına gelen şeyle beraber geriye yalnızca 6 sayfası kalan defterini çıkardı cebinden.

'Çocuklara baksana Taehyung. Ne kadar da mutlular. Şu an yanımda olsan keşke. Belki seninle bir çocuk sahiplenirdik. Beraber onu parka getirirdik. Ancak, olmayınca zorlayamazsın değil mi?'

Yanına gelen küçük bir çocuğa uzattı kağıdı gülümseyerek. Çocuk kağıdı aldığı gibi koştu posta kutusuna. Küçük elleriyle posta kutusuna kağıdı attıktan sonra saçını düzeltip devam etti oynamaya.

O ise sadece gülümsedi acıyla. Hayatında hep bir çocuğu olsun isterdi. Beraber onunla gülsün, mutlu olsun isterdi. Ancak yapamadı.

"Ah, Taehyung. Keşke seninle beraber bu parkta oynayan çocuklar kadar mutlu olabilseydik. Keşke seninle beraber olabilseydik. Keşke..."

Sonu tükenmeyen keşkeler saydı içinden o gece. Saat 11.30'a kadar hiç durmadan sevdiğinin adını sayıkladı. Yine ve yine belki gelir umuduyla andı ismini.

...

Umarım beğenmişsinizdir. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere.

I Need You - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin