Part 4 - E

96 25 0
                                    

...

Saat akşam 9.30 sularında

Her geçen gün daha da tükendiğini hissediyordu. Daha da solduğunu, daha da yıprandığını biliyordu. Umudunu ise asla yitirmiyordu.

Kafa dağıtmak adına gelmişti lunaparka. Belki onu bir gün de olsa unutma isteğiyle gelmişti. Ancak başaramamıştı.

Dönme dolabı gördüğü anda anıları geldi aklına. Hemen 5 sayfası kalan defterini çıkardı ve her zamanki zar zor yazan kalemiyle yazmaya başladı.

'Hatırlarım da ilk defa burada binmiştin dönme dolaba. Yükseğe çıkınca korkarsın sanmıştım. Ancak sen tam tersini yaptın. Hiç korkmadın. Dönme dolap bozulduğunda ve biz tepede kaldığımızda bile aldırış etmedin. Sonunda aşağı indiğimizde ise ben sana gülerken yandaki adamın bana attığı garip bakışları hatırlarım. Çok garip bir anıydı Taehyung. Yine de güzeldi.'

Kağıdı olabildiğince düzgün ve ufak bir uçak şeklinde katladı yine. Salıncağa doğru ilerledi.  Elindeki uçağı ufak bir erkek çocuğunun eline verdi ve kenara çekildi.

Oyuncak çalışmaya başlayınca çocuk tıpkı pilotlar gibi elindeki uçakla oynamaya başladı. İnince de uçağı saldı rüzgâra.

"Çocukken seni salladığım zamanlar çok mutlu olurdun. Elim ağrır, kollarım yorulurdu. Ancak o yaşta bile güzel gülümsemeni görebilmek adına salladım seni şikayet etmeden."

Hâline ufak bir kıkırtı bıraktı. Başını hafifçe iki yana salladı ve sırıtarak uzaklaştı lunaparktan.

...

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere...

I Need You - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin