Part 8 - U (Final)

101 25 0
                                    

Son kez iyi okumalar...

...

Saat akşam 11.30'da

Uçurumun kenarında oturuyordu. Umudunu tamamen yitirmişti artık. Canı hiçbir şey istemiyordu. Aldığı nefes dahi zehirdi ona.

Çıkardı cebindeki defteri acı bir gülümsemeyle. Son kalan sayfasını da koparıp attı kapağını uçurumdan aşağı. Ceketinin iç cebinden de çıkardı son cümlelerine yetecek kalemi.

'Yaklaşık 10 sene önce son kez gördüm seni. Güzel yüzünü son görüşümdü. Güzel sesini son duyuşumdu. Yaşadıklarımı anlatmaya kelimelerim yetmiyor artık Taehyung. Yazmış olmak için yazıyorum sadece. Ancak son kez daha yazmak istiyorum. Seni seviyorum.'

Umutsuz ve korkuyla ancak huzura erişebileceğini bilmenin mutluluğuyla kağıdını uçak yapıp attı. Ayağa kalktı ve uçurumun kenarına doğru yavaş yavaş adımladı.

"Aldığım nefesler bile zehir artık bana. Bir daha yazamayacağım zaten."

Biten kalemi fırlattı uçurumdan aşağı. Sonsuz gibi görünen boşluğu izledi uzunca.

"Saat akşam 11.30. Ölüm saatin ve ölüm saatim."

Bir adım daha yaklaştı.

"O lanet olası uçağın lanet denize düşeceğini bilsem seni hayatta yollamazdım Taehyung. Ben özür dilerim."

Bir adım daha yaklaştı.

"Çok özür dilerim Taehyung. Uçakta olan sen ve hyungunu kurtaramadığım için."

Bir adım daha yaklaştı.

"Ancak yapamadım. Tekrardan özür dilerim. Fakat söylemek isterim ki..."

Uçuruma doğru son adımını da atarak tamamen dibine geldi uçurumun.

"Sana ihtiyacım var. Her ne şekilde olursa olsun yaşamaya ihtiyacım var Taehyung. Ve bu yüzden, bekle beni sevgilim..."

Ve bu sözler, Jungkook'un o gece söylediği son sözler oldu.

...

Umarım beğenmişsinizdir. Herhangi bir sorunuz olursa sorabilirsiniz. Bir sonraki kitapta görüşmek üzere.

I Need You - TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin