Emre, Doğu'yu önünden geçerken baştan aşağı süzdü. Eliyle askılığın yerini montunu asması için gösterdi. Doğu montunu çıkardı, çıkarırken dar kazağı biraz yukarı doğru sıyrıldı. İncecik bir bel, pürüzsüz tüysüz kumral bir ten ve aşağıya doğru indikçe genişleyen bir kalça. Dar bir pantolonu zorlayan dolgun kadınsı bir kalça. Sonra Doğu belini kapattı ve bir an için başını arkaya çevirip onun gözlerine baktı. Utanmış bir bakıştı bu, bir erkek böyle birşeyde diğer bir erkekten neden utansın ki? Ama ne tatlı bir bakıştı o. Sonra Doğu botlarını çıkarmak için eğildi, kalçaları pantolonunu daha da zorlar oldu. Emre kendini hipnoz bir şekilde izlerken buldu. Daha sonra kendisinin çok sert erekte olduğunu gördü. Erkekliği bol eşofmanını zorluyordu. Hemen kendine geldi ve Doğu daha dikelmeden kendini köşedeki tuvalete attı. Kapıyı kapattı ve derin bir nefes aldı. Kendine kızdı nasıl erkek bir arkadaşından erekte olabilirdi. Biraz bekledikten sonra içeri geçti. Doğu ve Alper abisi sohbet ediyordu. Alper, Doğunun neredeyse babası yaşındaydı.
-Beyler çay koyuyorum,içer miyiz?
Emre çayları getirdi ve zaten açık olan oyun konsolunun bir kumandasını aldı. Alperle oynamaya başladılar. Bu sırada Doğu evin detaylarını inceliyordu çünkü oyunlar hiç ilgisini çekmiyordu. Bu sırada Alper ve Emre bir kaç oyun atmışlardı.
-Doğu. Doğu! Alooo! Uyudun mu be arkadaş. Hadi gel sıra sende.
-Dalmışım. Yok yok siz oynayın. Ben bilmiyorum zaten oynamayı.
-Futbol oyunu bu her erkek çocuğu hayatında en üç beş kez oynamıştır yahu.
Alper lafa girdi;
- Yani Doğu bir kızın tüm özelliklerini taşıyorsun. Giyimin kadın reyonundan hareketlerin falan. Tanımasak gay misin diyeceğim? (Biraz utanarak) ee yani eğer öyleysen benim için hiç bir sorun yok. İnsanlar istedikleri gibi yaşayabilirler.
Doğu ellerini iki bacağının arasına sıkıştırmış omuzları kasılmış bir şekilde;
-Hayır Alper abi gay değilim. Bu arada bunlar kadın reyonundan değil. Sen ne anlarsın modadan. E kızmıyorum tabi sana yaşlandın artık(Gülerek)
-Tamam tamam hadi gel atalım bi el.
Doğu ile Emre oynamaya başladılar. İlk maç 7-0 bitti. Sonra 5-0.
-Doğu nasıl bu kadar kötü oynayabiliyorsun ya? Emre kalk bir de ben oynayayım bakayım kaç tane atıyorum.
Doğu sonra 5-0 da Alper'e yenildi. İkisii kahkalar attılar. Doğu biraz biraz sinirlenöeye başlamıştı.
-Üzülme Doğu en azından bu sefer gol atmaya yaklaştın bir topun direkten döndü(gülüşmeler)
-Yani Doğu o kadar kötü oynuyorsun ki senin üzerinden çok büyük iddalara girebilirim.
Doğu sinirden kızardıkça kızardı.
-Ne gibi iddalara mesela Emrecim!
-Tamam kızma kızma. Ne bileyim her türlü.
-Mesela?
-Doğu çok kızardın ağlamayacaksın dimi?(Gülerek) Bi düşüneyim. Hmm. Tamam mesela, maç yapalıö sen bana eğer bir gol atabilirsen ablamın kıyafetlerini giycem(Kahkahalar)
Alperin kahkahaları bittikten sonra lafa girdi.
-Dur oğlum o zaman Doğu kaybederse onun giymesi gerekecek ama zaten Doğu kadın kıyafetleri giymiyor mu?(Kahkahalar)
Doğu çok sinirlenmişti. Emreye kızamıyor ama biraz kırılıyordu ama Alpere öfkeliydi. Biraz düşündükten sonra aklına bir fikir geldi.
-Tamam kabul! Ama şöyle yapacağız. Ben sana bir gol atarsam sen değil Alper abi giyecek. Anlasın bakalım gerçek kadın kıyafeti nasıl olurmuş. Hatta öyle giyip çıkarmakta ypk biraz da hizmet edecek. Tamam mı?
Emre şaşırmıştı.
-Doğu sakin şaka yapmıştım.
-Ya ben oynamıyorum ben niye giyiyorum elbiseleri. Gerçi sanki gol atabilecek de(gülüşmeler)
-Yo ben sakinim ve çok ciddiyim. Hadi başlayalım dedi Doğu.
Hiç de heyecanlı geçmeyen maçta Emre rahatlıkla kazandı ve Doğu gol atamadı.Doğu çok üzgündü şimdi sözünde durmak zorundaydı.
Emre, Doğu'nun üzüldüğünü görünce dayanamadı.
-Tamam hadi tamam üzülme. Tabiki giymeyeceksin.
-Ne demek ya gitmeyecek sen yenilsen ben giyecektim ama. Ben anlamam kardeşim giysin, diye çıkıştı Alper.
Doğu sinirli bir bakış attı
-Sorun değil Emre, teşekkür ederim. İddaa iddaadır. Hadi yapalım.
-Peki sen burda bekle ben hazırlayayım seni çağırırım giyinirsin.
Emre içeri girdi ve bir müddet sonra Doğu'ya seslendi "hadi gel". Doğu ayağa kalkıp sesin geldiği yere doğru ilerledi. Bu sırada Alper Doğunun arkasında gidişini izliyor, oturduğu için kırmızı dar pantolonu arasına kaçmış kalçalarının hareketini seyrediyordu.
Doğu odaya girdi yatağın üzerindeki kıyafetleri gördü.
-Doğu kaç numara ayakların.
-38
-Tamam ablamın topuklularından getiriyorum.
Biraz sonra şık bir topuklu ayakkabı geldi. Doğu Emre odadan çıkmadan kolunu tuttu. Yatağı göstererek
-İç çamaşırını giymek zorunda mıyım? Çünkü bu eteğin altında kalacak zaten.
-Doğu ya hiç birini giyme yada herşey tam olsun,dedi ve odadan çıktı.
Üçüncü bölümde görüşmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arayış(Boyxboy)
Novela JuvenilArayış 18 yaşında bir gencin aslında içten içe bildiği fakat kabullenmekte zorluk çektiği cinsel tercihini buluşunu konu alıyor. Cinsellik içerir ve +18 bir hikayedir. Ailesinden ilk kez ayrılıp gurbete okumaya giden Doğu heyecanla beklediği üniver...