XXI

3K 197 14
                                    

Livingul spatios era acum plin de jurnalisti. Toti cei care doreau o stire de senzatie au venit la resedinta familiei Stone. Milo nu se lasa mult asteptat si se ridica pe scena amplasata in mijloc.

- Deci, domnule Stone, cu ce ocazie a-ti organizat aceasta conferinta de presa?

- Dupa cum stiti, nunta surorii mele din cauza unui mic incident nu a avut loc. Logodnicul ei a fugit. Azi, insa l-am adus inapoi si vreau ca toata lumea sa afle. Alan!

Barbatul inainta spre scena sub bliturile orbitoare ale camerelor si privirile jurnalistilor. Acesta urca pe scena, iar Nona, Alec si Felix se priveau unul pe altul fara a intelege ceva din ce se intampla acolo.

- Buna ziua, tuturor. Da, e adevarat ca eu am plecat in acea zi de la nunta, iar in ziare au aparut diferite stiri despre faptul ca Sky e vinovata, insa va asigur. E doar vina mea. M-am simtit foarte rau si am fost nevoit sa plec de urgenta. Milo, chiar imi pare rau. De asemenea as vrea sa imi cer scuze in fata lui Sky. Scuze, iubito, am procedat foarte urat si cu tine.

Fata il privi si ii zambi:

- Nu e nimic, Alan.

Milo de asemenea zambi si se intoarse spre el:

- Alan, nu nimic. Dupa cum stii ce se face, totul e spre bine, iar ce nu se face e si mai bine.

Alan il privi un pic confuz, la fel ca si jurnalistii.

-Deci, domnule Stone. Ne-ati chemat aici pentru ca cumnatul dumneavoastra sa isi ceara scuze public?

-Nu! Milo tine aceasta conferenta de presa pentru a...

- O clipa! Da-mi mie voie sa spun.

Milo il opri din vorbit si ii zambi. Alan facu la fel si se simtea in al nouălea cer. In curand va deveni public proprietarul unei averi. Unicul lucru pe care il regreta era ca Atena nu e acolo sa se bucure de succesul fratelui sau.

- Alan, deja ai facut atatea pentru mine. Cred ca e timpul sa fac si eu ceva pentru tine. Asa ca am o mica surpriza.

- Surpriza?

- Noemi!

Barbatul o striga, iar imediat pe fata lui Alan aparu o grimasa.  Facu un pas in spate, iar ea urca pe scena. Toti erau intr-un soc total. Nimeni nu intelegea ce se intampla si ce rol joaca Noemi in acea clipa. Ea il privi pe Milo, iar el ii acorda o privire incurajatoare apoi ii spuse lui Alan:

- Nu te speria. Noemi e aici pentru a-ti da un cadou din partea noastra. Noemi te rog, da-i lui Alan cadoul sau.

Toti priveau asteptand, iar Noemi ridica palma si il lovi cu putere. Sunetul rasuna in incapere, iar toti au tresarit. Nimeni nu se astepta la asa ceva. Felix, Alec si Nona erau uimiti de scena din fata lor. Jurnalistii s-au ridicat de pe scaune, iar bliturile aparatelor au devenit mai multe si mai insistente.

Alan se repezi spre Noemi si o privea turbat de furie:

- Ce e cu nerusinarea asta? Cum indraznesti?

Milo il batu pe umar, iar acesta se intoarse spre el.

- Nerusinare? Nerusinare e ceea ce ai incercat sa ii faci tu ei. Asta e doar raspunsul. Sky, tu ai ceva sa ii spui lui Alan?

Fata dadu aprobator din cap si se departa de Nona si baieti, apoi se ridica pe scena. Alan o privi uimit cum se apropie si urca pe scena.

- Sky. Sky, te rog asculta...

Nu reusi sa termine cuvantul caci fata ridica palma sa il loveasca. El se feri, iar fata se opri. Isi ridica privirea sperand ca ea nu ii va face nimic, insa fara a se astepta Sky il lovi din cealalta parte. La cat era de socat, palma il dezechilibra, iar acesta cazu de pe scena. Nimeni nu se astepta la asa ceva, iar Milo doar il privea cu ura.

- Deja ai cazut? Dar nici nu ai avut parte de ultima surpriza a serii.

Acesta se ridica speriat si privi spre usile resedintei si o vazu pe Nicole care se apropie furioasa de el. Palma ei se lovi de asemnea de obrazul ei, cu un sunet care ii soca pe toti.

- Domnule Stone, ce se intampla aici?

- Acest lucru il vor spune ele.

Noemi si Sky su coborat de pe scena si s- au apropiat de Nicole, care prima decise sa isi spuna istoria:

- Acest om, s-a jucat cu mine de-a dragostea. A promis ca se va casatori cu mine, insa am aflat ca sunt insarcinata. A venit la mine acasa si a incercat sa ma forteze sa beau o pastila pentru avort, apoi cand Noemi a incercat sa ma ajute, el si sora lui ne-au legat si lasat pentru a se putea casatori cu Sky.

- Acest om, dorea sa se casatoreasca cu mine doar pentru averea si numele pe care il am.

Noemi se apropie de el si il impinse cu putere. Apoi il apuca brutal de camasa.

- Ce ai facut cu mine? Doreai sa ma violezi? Ce credeai, ca daca fata e singura atunci poti face ce vrei cu ea?

- Azi v-am chemat pe toti aici pentru a va arata adevarara fata a acestui monstru. Pentru ca sa nu mai poata profita de nici o fata nevinovata. Problema in societatea noastra fiind ca mereu fetele sunt vinovate de tot, insa asa monstri sunt liberi sa faca ce doresc. Astazi nu am dorit sa tac ci sa va arat adevarata fata a lucrurilor. Daca nunta unei fete nu mai are loc, atunci fata e vinovata. Daca o fata ramane insarcinata, iar tatal copilului nu il recunoaste atunci fata e vinovata. Daca o fata spune ca cineva a incercat sa o violeze, vina cade tot pe acea fata. Ce e stricat un societatea noastra de toti gandesc astfel? Mereu fetele sunt vinovate, pe cand monstri ca Alan se joaca cu ele si nu au nici o vina? De ce? Doar fiindca sunt fete. Deoarece nu are cine sa le ajute. Adevarul insa este ca daca o fata aproape abuzata, nu ea e vinovata, nu ea e fara rusine, nu din cauza ei se intampla acel lucru, ci din cauza celor ca Alan, care nu au nimic sfant. Eu tot am facut o astfel de greseala. Am crezut-o pe Noemi mincinoasa si fara rusine, insa adevarul e ca nu Noemi e vinovata, ci Alan.

Acesta cobori de pe scena si se apropie de Noemi:

- Desi Alan e vinovat, eu tot am facut o greseala enorma. Am fost atat de orbit de iubirea mea pentru Sky, astfel nu am vazut minciuna din jurul meu. Am procedat foarte rau cu Noemi, iar azi, in fata tuturor vreau sa imi cer scuze.

Fata isi ridica privirea in lacrimi, apoi o lasa in jos:

- Stiu ca am procedat foarte urat cu tine. Am facut o greseala enorma si astazi imi cer scuze. Nu merit sa fiu iertat, totusi imi pare rau, Noemi.

- Totusi, domnule Stone, ce ati facut de va cereti scuze?

Imediat in fata ochilor lui Noemi aparu imaginea lor in acea zi. Cum fu asaltata de politisti la aeroport. Tinuta pana la venirea lui. Amenintarile la adresa surori ei, cuvinte care au ranit-o enorm. "Esti doar o femeie ieftina". Apoi o casatorie fortata si umlirea ei.

Ea isi sterse lacrimile si se intoarse spre toti jurnalistii care asteptau raspunsul:

- Tot ce s-a intamplat intre mine si Milo e problema noastra si va ramane intre noi. Pe nimeni nu trebuie sa il intereseze.

Alan observa ca toti sunt distrasi asa ca incerca sa fuga. Milo il opri fortat si ii arunca un zambet batjocoritor.

- Pleci fara ati cere scuze?

Il impinse puternic spre podea si il chema pe Antonio.

- Scoate-l afara din casa mea! Domnilor jurnalisti, voi tot puteti pleca, sper sa va ocupati de el in asa fel, incat nimeni sa nu ii mai poata vedea fata vreodata.

Antonio il scoase pe Alan cu forta din casa, iar Milo doar privi cum familia lui scapa de un mare necaz.

Organizatoarea de nunțiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum