§ 1. Regulamin
1. Niniejszy regulamin określa warunki uczestnictwa w Konkursie literackim „Chwila, to już Święta?!"
2. Organizatorem Konkursu jest grupa entuzjastów literatury Chwila Moment.
3. Uczestnikiem konkursu jest każda osoba, która zgłosiła swoją pracę zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
4. Laureatem konkursu jest każdy Uczestnik, którego praca znalazła się w antologii pokonkursowej, zwanej dalej "zbiorem prac konkursowych".
§ 2. Cel konkursu
Celem konkursu jest:
1. Wyłonienie Laureatów konkursu oraz umożliwienie twórcom sprawdzenia swoich umiejętności oraz doskonalenia ich w oparciu o interpretację narzuconych haseł.
2. Zebranie najbardziej inspirujących oraz prezentujących najwyższy poziom opowiadań w formie pokonkursowego zbioru (złożenie fragmentów opowiadań w jedną pracę z odesłaniem po kontynuację do profilu autora).
§ 3. Temat konkursu
1. Tematem konkursu są opowiadania stanowiące interpretację jednego z podanych codziennie, w okresie od 1.12.2019 do 24.12.2019, haseł.
2. Praca konkursowa musi być one-shotem i może należeć do każdego z Wattpadowych gatunków za wyjątkiem losowo i literatura faktu.
3. Wszystkie hasła dotyczą Świąt Bożego Narodzenia lub zimy, a więc ich interpretacja musi się z nimi w jakiś dowolny sposób wiązać.
4. Pod hasłami znajdą się również "utrudnienia", czyli dodatkowe warunki, które musi spełniać praca konkursowa interpretująca dane hasło.
§ 4. Wymagania
1. Brak ograniczeń objętościowych prac konkursowych (praca może mieć kilkaset słów bądź kilkanaście tysięcy).
2. Praca konkursowa musi być w całości opublikowana na Wattpadzie.
3. Praca konkursowa musi być zakończona.
4. Praca konkursowa musi być napisana w języku polskim.
5. Praca konkursowa nie może naruszać postanowień Code of Conduct (regulamin Wattpada) oraz Regulaminu konkursu.
6. Do jednego hasła Uczestnik może zgłosić jedną pracę konkursową, w sumie może zgłosić ich 24, po jednej do każdego hasła.
7. W konkursie może brać udział każdy Użytkownik Wattpada.
8. Członkowie grupy Chwila Moment mogą zgłaszać prace konkursowe, ale nie są one brane pod uwagę przy wyłanianiu Laureatów.
9. Praca konkursowa musi stanowić wynik oryginalnej twórczości danego Uczestnika, nie może naruszać praw autorskich innych osób, nie może w żadnej swojej części stanowić plagiatu, być kopią lub fragmentem jakichkolwiek utworów osób trzecich.
10. Praca konkursowa nie może zawierać treści, które naruszają dobre obyczaje, obowiązujące prawo lub naruszają jakiekolwiek prawa osób trzecich. W szczególności praca konkursowa nie może zawierać treści wulgarnych, propagujących przemoc lub dyskryminację w jakiejkolwiek formie. Prace zawierające takie treści nie będą dopuszczane do Konkursu.
11. Do konkursu zostaną dopuszczeni Uczestnicy, którzy zapoznali się z całym Regulaminem.
§ 5. Ważne terminy
1. Konkurs trwa od 1.12.2019r. do 1.02.2020r.
2. Publikacja haseł nastąpi codziennie w terminie od 1.12.2019r. do 24.12.2019r.
3. Prace konkursowe można zgłaszać od 1.12.2019r. do 6.01.2020r.
4. W dniu 6.01.2020r. o godz. 23:59 nastąpi zamknięcie zgłoszeń.
5. W dniu 1.02.2020r. o godz. 20:00 nastąpi publikacja wyników.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów określonych w § 5. ust. 1-5. O ewentualnych zmianach terminów Organizator poinformuje za pośrednictwem ogłoszenia opublikowanego w osobnym rozdziale Konkursu.
§ 6. Nagrody
1. Spośród wszystkich prac konkursowych zostanie wybrany Zwycięzca (w przypadku wysokiego poziomu nadesłanych prac przewiduje się możliwość nagrodzenia ex aequo kilkorga Uczestników).
2. Z pozostałych prac konkursowych jury wybierze najlepsze, które zostaną wyróżnione umieszczeniem w zbiorze prac konkursowych.
2. Laureaci Konkursu otrzymają: naklejkę z informacją o nagrodzeniu w Konkursie.
3. Fragmenty prac Laureatów zostaną umieszczone w zbiorze prac konkursowych „Święta, Święta i po Świętach" wraz z odesłaniem do profilu autora.
4. Prace Laureatów zostaną umieszczone na liście zwycięzców dostępnej na profilu Chwila_Moment.
5. Wszyscy uczestnicy, których praca konkursowa została prawidłowo zgłoszona otrzymają wrażenia członków jury.
6. Decyzje jury Konkursu oraz wybór Laureatów jest ostateczny, wiążący i nie podlega procedurze odwoławczej.
§ 7. Zgłoszenia
1. Zgłoszeń dokonujemy za pośrednictwem formularza (link dostępny w komentarzu).
2. W formularzu należy wpisać nazwę Uczestnika, tytuł pracy konkursowej, gatunek (dla nastolatków, horror, FF itp.) oraz hasło, którego interpretację stanowi zgłaszane opowiadanie.
3. Zgłoszenie można wycofać w każdej chwili w wiadomości prywatnej wysłanej do grupy Chwila Moment.
4. Organizatorzy prześlą Uczestnikowi informację o wymogu uzupełnienia lub poprawy zgłoszenia, jeśli będzie zawierało braki lub błędy.
5. Każdy Uczestnik musi oznaczyć pod poniższym rozdziałem 3 Wattpadowiczów oraz zaobserwować profil Chwila_Moment.
6. W pracy konkursowej musi znajdować się tag „ChwilaMoment", a w opisie klauzula „Opowiadanie bierze udział w konkursie „Chwila, to już Święta?!" organizowanym przez @Chwila_Moment"
§ 8. Postanowienia końcowe
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu podczas trwania Konkursu.
2. We wszystkich szczegółowych kwestiach nieobjętych niniejszym Regulaminem decyzje podejmuje Organizator.
3. Uczestnik, zgłaszając pracę do konkursu, akceptuje niniejszy Regulamin i ma obowiązek zawrzeć w formularzu informację: „Zapoznałem/am się z całością Regulaminu i akceptuję jego postanowienia".
4. W rozdziale FAQ znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania oraz sekcja do zadawania pytań przez Uczestników. Wiążące Uczestników są odpowiedzi w komentarzach dodawanych z oficjalnego konta Chwila_Moment.
CZYTASZ
Konkurs literacki "Chwila, to już Święta?!" | 2019/2020
RandomŚwięta już za pasem, w sklepach Mikołaje z czekolady, a w radiu "Last Christmas"! My również rozpoczynamy odliczanie do Bożego Narodzenia! Wielkie Literackie Odliczanie! Nasz konkurs przybrał formę pisarskiego kalendarza adwentowego, od pierwszego...