władca cię atakuje!

39 3 0
                                    

- Cóż za skrzywdzone ❤️, idealne dla mojej małej kurkumy - Pierdoli coś do siebie władca cię.
Wysyła swoją małą kurkumę do szamana.
- Witaj szamanisto. Dam ci się zemścić na Monice i senseiu, ale w zamian dasz mi miracula biedronki i czarnego kota - Mówi władca cię do szamana
- Ok - Odpowiada szaman. WTEDY ZAMIENIA SIE W SZAMANISTE!!!
Monika i sensei byli w szoku!!!!
Nie mogli w to uwierzyć!!!
- Ahahahaha. Teraz się na was zemszczę.
Monika krzyknęła ,,HADZIAA" i przybrała pozę ninja. Ale szaman był szybszy i dał jej kopniaka w brzuch. Monika poleciala 5,9 metrów dalej.
- !!! - przeraził się sensei
Odrazu podbiegł do Moniki i niczym gentleman pomógł jej wstać.
W tym momencie wleciał czarny kot i biedra.
Władca cię telepatycznie powiedział szamanowi że oni mają miracula i powiedział gdzie i bla bla
Biedronka hadzia hadzia pokonała szamaniste raz dwa nim się obejrzal.
- N3ZWKL4 BI3DR0NK4 - powiedziała marinette, i nagle wszystko wróciło do normy, mimo że nic nie zostało zniszczone.
- co co się stało sie - powiedział skołowany szaman
Swnsei wdzięcznie powiedział
- Dziękuję wam plcio żeńska w przebraniu biedronki i plcio męska w przebraniu kota. Nie wiemy co bez was byśmy zrobili.
Ukłonił się japońsko. (WIEDZIALAM ZE TO WEABOO)
Monika nagle stwierdzila że zrobi przysluge wszystkim fanom miraculum.
Popchnęła kota na biedronkę i się kissssneli. Wtedy nagle sie zamienili w marinette i adriena (wiem że to nie ma sensu) i żyli długo i szczęśliwie.
- Już czas na nas, sensei - Powiedziała Monika
- Masz rację Moniko - Odpowiedział jej sensei - Odpalaj rakietę
Monika jest transformersem i zamieniła się w samolot. Razem z senseiem uciekli do Polski. Zapomnieli o szamanie, więc on szedł na piechotę.

C.D.N.

Monika the rzuf Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz