Üstüne dustugumde bir şey fark etmiştim parfümü okadar güzel di anlatamam. Koku sanki .mutluluğun kokusu gibiydi kokuyu cigerleriem dolacak şekilde son bir kez çektim ve Hi zlica üstünden kalktım yere düştüğümüz de dudakları onun dudaklarına gegdi için çok utanmistim. Saçlarımı kulak arkası yapıp kutuları elime alıp zile bastım niye başta düşünmedim bilemiyorum...
Mina ile 3 kutu alıp odama girdik ben dolapları başlatırken mi na ise kitapliklari başlatıyordu. Kutu dolduğunda daha demin d dibim de olan koli bandını aramaya başladım
-mi na koli bandını sen mi aldin ???
-az önce mi la ni elinde gördüm.
-tamam:)
Odadan çıkıp mi la yi aramaya başladım sonra onu mutfak ta görünce koşarak mi la nin yanina gittim.
-koli bandı sendemi
-az önce wo jin aldı ...
Azıcık yüzümü burusturdum. Çünkü daha demi olanlar aklıma geldikçe utaniyordum. Isteksiz ve bir o kadarda yavaşça wo jin i aramaya başladım. En sonunda tuvalette buldum wo jin i dolapları boşaltiyordu
-wo jin koli bandı sendemi ??
-evet
-alabilirmiyim
-al bakalım dedi bandı uzatarak
Bandı uzanıp bir çırpıda aldım ve arkamı döndüm tam yürüyecek iken küçük bir ses ile konuştuğunu duydum-çok tatlisin 😊
Duymamış gibi yaparak yürümeye devam ettim.Ama bu hoşuma gitmişti yüzümde büyük bir gülümseme oluştu utanmasam dans edecektim o kadar yani. Kendimi kontrol ederek odama dönüp doldurdugum kutuyu bantladim ve bandı mi na ya verdim
**********************
Üstündeki büyük yorgun luk la boş olan koltuklardan birine attim kendimi her işimiz bitmiş sadece koltukları paketlememistik büyük israrlar dan sonra koltuktan kalkıp bir kac büyük (baya baya buyuk) poset ile bandı getirip paketleyip onuda dışarı çıkardık. Eşyaların büyük çoğunluğu fazlaydı yani evde yer yoktu bizde eşyaları sattık fazla bir para cikmasada yinede iyi olduğunu düşünüyorum. Hiç değilse artık o kocaman evde tek başıma kalmak zorunda da değilim. Aslında mi na artık onlarda lalicagimi söylediğinde gerçekten çok ama çok sevindim çünkü koskoca evde tekbasima kaliyordum ailemin öldüğü evde kalmak pek iç açıcı değil. Evin içinde korkularimla, acilarimla, sonu gelmeyen caresizligim ve en önemlisi ise büyük bir pişmanlık ile beraber yaşıyordum ama her sabah aynı sofraya oturacağım bir kac kız benim için iyi olacağını düşündüm ve gerçekten de öyle olacağına inani yorum. Evin önüne geldiğimizde kapıyı açıp arabadan indim herkes indikten sonra wo jin kapıları kitleyip bagajı açtık. Üstünde kıyafetler yazan kutuyu alıp arabadan indirip bir köşeye koydum .......
Arabadan bütün eşyaları indirip eve girdik mi la ve he soo ile beraber odayı boşaltıp odada çıktık. Sonra ise wo jin ile mi joon eşyaları tabloları çıkardı. Kapinin onundeki esyaleri icer tasip bir sure dinlenmek için oturduk . Aramızda olmadığını yeni fark ettiğimiz wo jin elinde iki kutu ile içeri girdi.
-niye oturduğunuz sorabilirmiyim kalkın hadi daha duvarları boyuycaz
-herkes sizlana sizlana yerinden kalktı.
-He soo koşarak us kata çıkıp aynı şekilde koşarak aşağı indi elindeki önlük lerden ve eldivenlerden herkse dağıttı uzerimi giyindikten sonra bilegimdeki lastik ile saçlarımı topladim. Hepimiz odata girdik . Wo jin hepimize birer tane fırça dağıttı. Boyamaya başladık....