I

129 10 1
                                    

Jeste nazacatek: nemam rada jak jsou vsechny frerardy psany z pohledu Franka a on je vzdycky teplej, ALE zjistila jsem ze to asi ma neco do sebe.
Taky se to budu snazit spat jakoby z Americkyho prostredi tak aby jste se nedivili. Wtf ani to nevydam tak pro koho to pisu( asi pro sebe, mam alzheimra). Jo a obcas se mi zameni pismenka ve slovach, tak pardon

Precteni je na vlastni nebezpeci, pisu to ze sradny. Asi tam mam dost chyb tak me za to neukamenujte.

Frank
Další obyčejnej den na střední. Psali jsme z ďejáku. Jelikož už od začátku školního roku jenom luštim sudoku, tak dostanu asi za 5. Nu což, svět se snad projednou nezhroutí a navíc už v tom sudoku zvládám i level expert. Díkybohu to byla už poslední hodina.

Šel jsem s mým kámošem Jordanem na oběd. Fuj rybí filé. Fakt hnus. Když jsme odcházeli z jídelny všiml jsem si jednoho kluka. Seděl s pár kamarádama u stolu. O něčem tam horlivě debatovali. Zrovna když jsem na něj koukal, zvedl hlavu a viděl, že  na něj čumim. Trapas.

Rozloučil jsem se s Jordanem a šel jsem domů, bydlím asi 10 minut od školy. Takže jsem byl doma rychle.
V pokoji jsem hodil tašku do kouta a lehl si na postel. Nevěděl jsem proč, ale ten kluk mi nějak uvízl v hlavě.
Abyste pochopili proč mě zaujal: měl  na sobě černý džíny, triko s nápisem Sabaton, černou koženou bundu a Conversky. Taky měl černý vlasy, na kluka trochu delší. No kdo by se nepodíval žejo.
Vždycky mě fascinovaly takový trochu emaři. Sám jsem měl piercing v puse, ani nevíte jakýho to bylo doma přesvědčování a chodil jsem hlavně v černým.

Zvláštní, nikdy jsem se po klucích neohlížel. Ale tenhle mě fakt zaujal. Nejsem gay. Jednou jsem byl s jednou roztleskávačkou v šatnách. Měla něco pod okem, tak jsem se přiblížil, abych jí to vyndal. Ona se taky přiblížila, nevěděl jsem proč. Sundal jsem z ní  ten bordel a odešel jsem. Potom mi řekla, že si myslela že mezi námi něco je. Já na ni koukal jak na zjevení. A ona na to zareagovala slovy: a nejsi ty gay?
Nikdy jsem o tom ani nepřemýšlel, ale teď  začínám trochu pochybovat.

Nakonec jsem to nechal plavat. Částečně i proto, že přišla moje mamka z práce a udělala večeři. Pak mě poslala dělat si úkoly. Takže jsem až do 1 do rána hrál cs go a pak jsem šel spát.

No ted je 0:51, tak jdu taky spat. Dneska jsem delala posranej ctenarskej denik na 4 A4. Utrpeni. A taky zejtra něco rikam na anglictine. Stejne si ten denik zapomenu doma a budu mit 5

Taky jsem zjistila ze nevim jak se sklonuje Jordan, takze je to tam pokazdy jinak a taky menim ich a er formu. Pardon

Simply Frerard❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat