Frank
Začal mi zvonit budík. Rychle jsem ho vypnul. On je vlastně dneska pátek. Konečně.
Se značnou nelibostí jsem se vyhrabal z postele. Sešel jsem do kuchyně, kde jsem si udělal kafe, protože bez něj bych to asi dneska nezvládl. Odnesl jsem si ho nahoru a šel jsem do koupelny. Po mé ranní hygieně jsem se oblékl. Dneska jsem si vzal opět mé roztrhané džíny a košili. Vypil jsem svoje kafčo a vydal jsem se do školy.Ve škole byla nuda. Jak jinak. Měli jsme děják a já z toho testu dostal za 4 to mě příjemně překvapilo. Jako poslední jsme měli chemii. Ten učitel tam celou dobu mlel něco o homogenních a heterogenních směsích. Moc jsem z toho nepobral. Pak zazvonilo. A tak jsme šli s Jordanem na oběd. Dneska byla Cikánská pečeně, šlo to, jen doufám že nebyla ze psů.
Jordan měl staršího bráchu, Alexe, teď chodí do třeťáku. Jordan s ním vycházel dobře a tak nám Alex nabídl ať jdeme s ním, a s jeho kamarády, do hospody. Souhlasili jsme.
Do večera bylo ještě hodně času a tak šel Jordan k nám domů. Chvíli jsme si jenom povídali. Potom si Jordan vzpomněl, že jeho rodiče nebudou přes noc doma. A tak mi navrhl jestli u nich nechci přespat. Hned jsem zavolal mamce.
,,Čau mami."
,,No ahoj Franku. Co potřebuješ?
,,Nemohl bych dneska přespat u Jordna?"
,,Zítra je sobota, tak dobře."
,,Díky mami. Tak zejtra. Ahoj."
,,Užijte si to. Ahoj."
,,Vyšlo to." oznámil jsem Jordanovi
,,Super." zaradoval se Jordan
,,Máme ještě dost času. Co budem dělat?"
,,Nezahrajem si GTA?"
,,Jo můžem."
Přesunuli jsme se dolů k televizi. Máme totiž xbox. Hráli jsme asi hodinu.
,,Nechceš něco k jídlu?" zeptal jsem se
,,Něco bych si dal."
,,V mrazáku máme pizzu. Můžu ji udělat jestli chceš."
,,Pokud to není Hawai tak jo."
Strčil jsem pizzu do trouby a šel jsem za Jordanem. Vzal jsem si druhý ovladač a začal jsem zase hrát. Asi za 20 minut jsme to vypli a šli jsme na tu pizzu.
Jordanovi zazvonil telefon.
,,Haló." řekne Jordan ještě s plnou pusou. ,,Okay, budem tam. Čau."
,,Kdo to byl?"
,,Brácha. Říkal že by chtěl tak za hodinu vyrazit z domu."
,,Tak dojíme a půjdem."
Dojedli jsme. Uklidil jsem po nás talíře a šel jsem si vzít nějaký věci k Jordnovi. Pro jistotu jsem si vzal víc peněz a cíga. Vyrazili jsme. K Jordanovi se jde asi půl hodiny. Cesta nám ale utekla rychle.
Přišli jsme k Jordnovi domů. Pozdravil jsem jeho bráchu a šel jsem za Jordnem do pokoje. Měli jsme asi 10 minut. Jordan mi ukázal jeho desky. On je totiž sbírá a už jich má hodně. Nakonec tam pustil Linkiny. Stihli jsme sotva 2 písničky, když na nás zavolal Alex, ať už jdeme. Z batohu jsem si rychle vzal prachy a cíga a šel jsem za nima dolů. Dole už byl Jordan, Alex a jeden kluk, kterého jsem neznal.
,,Franku to je Robin. A naopak." představil nás v rychlosti Alex.
,,Ahoj." pozdravil jsem
,,Ahoj." pordravil mě Robin
Ten kluk mi přišel povědomej. Asi jsem ho viděl někde ve škole.
Vyrazili jsme do hospody.
ČTEŠ
Simply Frerard❤
FanfictionPosledni 2 dny v jednom kuse ctu ty dementni frerardy. naky jsou fakt divny,tak si chci udelat nakej svuj. je 00:00 6. listopadu 2019 ( libi se mi ze je ted presne pulnoc tak to sem dam protoze jsem divna) jo nebavi me psat interpunkce takze tady to...