Capitolul 3

31 3 0
                                    

"Prieten drag,

In ultimele zile nu mi-a fost prea bine. Am dormit foarte mult si nici nu am fost la scoala...Iar de cele mai multe ori ma trezeam brusc din cauza subconstientului meu care avea chef de glume proaste cu visele acelea cu care m-a chinuit  .

Astazi mi-a fost mai bine , iar cand am vrut sa incep sa-ti povestesc ce zi minunata am avut s-a transformat intr-una groaznica. Stiu ca-i modul lui Dumnezeu de a ma pedepsi , stiu...Am facut multe lucruri de neiertat de-a lungul timpului .Nu m-am putut ierta inca eu pe mine . Acum am o stare proasta ca de obicei. Sunt singura in casa si mi-e frica. Mi-e frica de fiecare zgomot pe care-l aud , iar muzica asta... da un aer si mai sinistru dar nu o opresc. In niciun caz! Ascult versurile si ma gandesc la tine. Nu stiu de ce o mai fac inca pentru ca simt ca o parte din mine nu te mai vrea aici , simt ca tu imi faci rau ,simt ca tu nu mai esti tu . Si pe langa toate astea vreau sa vorbesc cu tine , dar...de ce sa o fac daca tu nu vrei? De ce sa continui sa vorbesc singura ? De ce sa continui sa ma amagesc singura? Stiu ca-i gresit si inca cotinui..de ce? 

Oh , la naiba. Nu mai pot sa continui chestia asta!

Ps:Mi-e dor!"

Ps:Mi-e dor!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum