Hei , prieten drag.
Iti scriu din nou si este pentru ultima oara.
Am reusit! Am plecat , nu ti-a pasat si fii fara grija este cel mai bun lucru care mi s-a intamplat.
Tu crezi in magia Craciunului? Eu cu siguranta cred! Pentru ca nu observasem pana acum dar. ..
Acum 2 ani am fost de Craciun cu iubitul meu deci iti dai seama ca am fost foarte fericita .
Anul trecut am inceput sa vorbesc cu tine si eram fericita pentru ca erai amuzant si dragut si aveam fluturasii aia de care nu puteam sa scap .
Iar anul asta.. anul asta Mos Craciun cel adevarat mi-a facut cea mai frumoasa surpriza. Nu , nu mi-a pus nimic sub brad , dar..mi-a pus in suflet ceva.
Am inceput sa iubesc cu adevarat! Da, chiar stiu ce vorbesc. Baiatul asta.. baiatul asta.. e atat de diferit ...
Imi pare sincer rau sa-ti zic dar cat am vorbit acum , recent , m-a facut sa rescriu in cap amintirea ta si a ramas doar ceva nasol. Da, au fost momente frumoase , dar tu ai reusit sa le stergi si sa lasi doar amintirile tipului arogant. Ei bine , acum , la sfarsit trebuie sa recunosc ca a fost deoar incapatanare. Dar am tinut la tine , mult . Pana ai inceput sa ma inlocuiesti treptat .. si nu ti-ai dat seama! Asa ca ce solutie aveam ? Sa plec! Doar incapatanare..iti vine sa crezi? Nu , oricum tu nu mai esti tipul ala de care-mi placea mie .. Acum ai devenit doar arogant .
Si ghici ce? Puteai sa raspunzi la mesajul pe care ti l-am dat de Craciun ! Voiam doar sa stiu ca sunt in regula cu toata lumea ..dar nu , tu trebuie sa ramai acelasi nesuferit chiar si de Craciun . Dar asta e , am incercat . :)
Nu stiu ce sa-ti mai scriu . Sa fii fericit si iubit. Toti avem nevoie de iubire. Si sa nu fii atat de arognt cu toata lumea, pls .Fii mai bun.
Ok , atunci , nu mai ramane sa-ti zic decat ramas bun , aici , nici macar nu stiu daca o sa vezi asta dar nu conteaza:))
Mai iti zic doar atat: Stiu tot ce voi mi-ati ascuns pentru ca daca pui creierul meu la o gaina nu o sa pasca pe asfalt sau ma rog , cum ziceati voi . Nu conteaza :))
Ea , imi este cea mai buna prietena acum , so .. Nu , pe ea am iertat-o cu adevarat . Dar pe tine? Eh , sa nu vorbim despre asta . "I-ai pe toti la rand dar nu pe prietenii mei" nu mai stiu din ce melodie e versul dar am ascultat-o ieri in masina .
A ajuns la final de drum in sfarsit . Ce cuvinte ar fi acum indeajuns de potrivite ca sa-ti descriu tot ce am simtit , prin ce am trecut , cat am suferit? Acum numai e decat o rana cicatrizata care , sper sa nu se redeschida . Ai ramas doar o umbra a trecutului care merge in spatele mele si atat . Acum privesc spre viitor si ma intreb oare ce ma asteapta.
Ma intreb daca drumurile ni se vor mai intersecta , daca din intamplare peste 5 ani ne vom intalni pe strada? Oare ne vom spune ceva? Vom merge oare impreuna intr-o cafenea si vom rade de prostiile pe care le-am facut sau spun? Sau nu ne vom spune nimic? Ne vom zambii macar? Iti vei aduce aminte de mine? Sau poate nici nu ne vom mai intalni o sa uitam unul de celalalt . Vom fi doar niste straini ca la inceputul povestii , inainte de inceput defapt.
Acum nu ne vor mai desparti doar foarte multi kilometrii dar si sentimente. Ne vom amintii cu raceala unul de celalalt .
Gandeste-te doar ca in momentul asta acum un an vorbeam la telefon chestii stupide , dar nu conta , imi ajungea sa vorbesc cu tine.
Ramas bun , prietene! sau poate "Adio" este cuvantul potrivit?
Aceasta e sfarsitul.. si nu , nu mai exista niciun Ps . Ai grija de tine.
CITEȘTI
Ps:Mi-e dor!
RomansaAtunci cand dragostea lui pentru tine se spulbera ca firele de nisip in vant si nu mai e nicio cale de a-i aduce sentimentele inapoi.. ce poti sa faci ? Sa uiti! Dar daca uitarea nu e atat de usoara? Trebuie sa recurgi la toate armele pentru a-ti re...