Temnota

15 3 2
                                    

Mám ruce zčernalé,                                                                                                                                                              temnotou pohlcené.                                                                                                                                                          Co jsem komu udělala,                                                                                                                                                      že se v temnotě ztrácím,                                                                                                                                                    kde je světlo netuším.                                                                                                                                                        Volám pomoc,                                                                                                                                                                      odpověď nepřichází,                                                                                                                                                            já nechci zemřít,                                                                                                                                                                    ne teď a tady.

Krok po kroku,                                                                                                                                                                        ke mně se blíží                                                                                                                                                                        mám jen chvilku.                                                                                                                                                                    Volám pomoc,                                                                                                                                                        odpověď nepřichází,                                                                                                                                                            já nechci zemřít,                                                                                                                                                                      ne teď a tady. 

Cítím ten chlad,                                                                                                                                                                      ten odporný pach.                                                                                                                                                                Dveře zavrzají,                                                                                                                                                                        mé šance klesají.                                                                                                                                                                  Je blíž a blíž...  

Kdo je zachránce,                                                                                                                                                                  udatný rytíř                                                                                                                                                                              ten co žije krátce?                                                                                                                                                                  Nebo odvážný mladík,                                                                                                                                                        švec či právník?                                                                                                                                                                      Je to jedno,                                                                                                                                                                            nikdo nepřichází,                                                                                                                                                                    já zemřu,                                                                                                                                                                                    teď a tady.      

Jsem odhodlaná,                                                                                                                                                                    postavím se čelem k Smrti,                                                                                                                                                už není záchrana.

Volám pomoc naposledy,                                                                                                                                                  odpověď stále nepřichází,                                                                                                                                                  vím že zemřu.

TEĎ a TADY.                                                                                                                                                                                                                                                      

EverythingKde žijí příběhy. Začni objevovat